معاون خدمات‌شهری شهرداری فردیس اقدامات انجام شده توسط این حوزه برای آغاز فصل سرما را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، علی خوشگرد با اشاره به آغاز فصل پاییز و بارش‌های آسمانی، اظهار کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس تمهیدات لازم را برای فصول پاییز و زمستان اندیشیده تا شهروندان با کمترین چالش‌ها روبه رو نشوند.

وی از تجهیز خودروهای سبک و سنگین برف‌روب در فردیس خبر داد و تاکید کرد: مدیریت شهری فردیس با کار مضاعف تلاش می‌کند این شهر زمستان مطلوبی را پشت سر بگذارد.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس از انجام اقدامات لازم برای حفظ و نگهداری فضای سبز در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: حوزه خدمات شهری از هم اکنون به استقبال بهار رفته تا در این مدت بتواند با اجرای طرح‌های متعدد و نگهداری فضای سبز و اماکن عمومی، فصل بهار بهتری را برای شهروندان و مسافران ایام نوروز فراهم آورد.

وی از حفر بیش از ۷۰ چاه جذبی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در فردیس خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور جلوگیری از آبگرفتگی در معابر انجام شده و درصددیم با ارزیابی و بررسی معابر شهر، در صورت لزوم نسبت به حفر چاه‌های جذبی جدید اقدام کنیم.

خوشگرد همچنین از تعبیه مخازن شن و نمک در فردیس خبر داد و تصریح کرد: این اقدام به منظور تسریع و بهبود خدمات‌رسانی هنگام بارش برف و باران در شهر انجام شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای شناسایی نقاط حادثه خیز شهر در هنگام لغزندگی معابر انجام شده، تصریح کرد: حوزه خدمات شهری فردیس برنامه منسجمی برای برف روبی و یخ زدایی در شهر دارد.

معاون شهردار فردیس در حوزه خدمات شهری عنوان کرد: مشارکت مردم در زمینه‌های مختلفی از جمله عدم تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه معابر، رعایت نظافت و پاکیزگی پیاده‌روها و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در هنگام بارش برف و باران با هدف کاهش بار ترافیکی شهر و افزایش سرعت خودروهای خدمات رسان یکی از راهبردهای سازنده به حداقل رساندن خسارات احتمالی است.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری بر پایه دانش‌محوری و مردم‌مداری پایه گذاری شده، افزود: ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان از مهمترین اهداف مدیریت‌شهری است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.