به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار سید جعفر حسینی روز یکشنبه افزود: در پی دریافت یک فقره پرونده سرقت ازکلانتری 38 بنفشه کرج به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر سرقت از یک کارگاه تولیدی پوشاک ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت .
وی اضافه کرد : بلافاصله تیم پلیس به کارگاه اعزام و در تحقیقات محلی مطلع شدند که سارق یا سارقان شب گذشته با تخریب قفل درب پشتی کارگاه اقدام به سرقت تعداد 2 هزارو 500 ثوب تیشرت ، تعداد 20 طاقه پارچه ، یکدستگاه قیچی برش خیاطی به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال کرده اند .
حسینی گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده ، مخفیگاه متهم را در کرج شناسایی و پس از چندین روز تعقیب و مراقبت نامحسوس نامبرده را ، دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان منتقل کردند .
وی افزود : متهم در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت کارگاه تولیدی با همکاری 3 نفر دیگر اعتراف کرد و اذعان داشت که با توجه به آشنایی قبلی که با کارگاه داشته با تخریب قفل در ، وارد کارگاه شده و اجناس را با یک دستگاه کامیون به سرقت برده و آن ها را در یکی از استان های شرقی کشور و مناطقی از کرج به فروش رسانده اند .
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان این که در پی اعترافات سارقان ، 2 نفر مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شدند گفت : متهمان به همراه اموال مسروقه تحویل مراجع قضایی شدند.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.