فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با وجود افزایش خودرو و صدور گواهینامه در حال حاضر با کاهش تلفات نسبت به سنوات قبل روبرو هستیم که این نشان از تلاش پلیس راه، راهوران محله و مردمی است که به قوانین، احترام می گذارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان امروز با حضور در مراسم تجلیل از راهوران محله که در مقر فرماندهی پلیس راه البرز برگزار شد، گفت: امنیت و توسعه یافتگی در کشور، حاصل خون 230 هزار شهید و دهها هزار جانباز است که ملت در طول این سالها، تقدیم کرده اند.

وی افزود: نیروی انتظامی در عرصه دفاع از کشور و حفظ امنیت، 23 هزار جانباز و 13 هزار شهید و 2 هزار آزاده تقدیم میهن کرده است.

سردار محمدیان با عنوان اینکه باب شهادت، همیشگی و دائمی است، تصریح کرد: سالها دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی پنهانی با نظام جمهوری اسلامی دشمنی می کرد اما امروز آشکارا با اتحاد اسرائیل و آمریکا و منافقین برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاشند.

فرمانده انتظامی استان البرز  با اشاره به اینکه دشمن در سنوات بعد از انقلاب و همزمان با دهه 60 چندین استان مرزی کشور را اشغال کرده بود، گفت: اوایل انقلاب، مردم در جنگ، بدون سر پناه بودند و در کنار آن ترورهای داخلی به دلیل عدم ساماندهی سازمان های نظامی و اطلاعاتی، زیاد بود اما به لطف خدا نظام جمهوری اسلامی ایران، حفظ شد.

وی اضافه کرد: خدمت به مردم یک افتخار بزرگ است و هفته نیروی انتظامی بهانه ای است تا نیروی انتظامی گزارش عملکرد خود را به مردمی که ولی نعمتان ما هستند، ارائه کنند.

سردار محمدیان با اشاره به تلاش  ماموران پلیس راه البرز گفت: با وجود افزایش خودرو و صدور گواهینامه به تعداد زیاد در حال حاضر با کاهش تلفات نسبت به سنوات قبل روبرو هستیم که این نشان از زحمات این عزیزان است و مردمی که به قوانین پلیس احترام می‌گذارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز تصریح کرد: قوانین کشور برگرفته از اسلام و دستور قرآن است لذا به همکاران نیروی انتظامی توصیه می کنم خدمت به مردم را برای رضای خدا انجام دهید که به این واسطه بزرگواری خودتان را بیشتر خواهید کرد.

وی با اشاره به اینکه کار پلیس، جامعه محور و از خود بدنه مردم است، اظهار داشت: اقدامات نیروی انتظامی در سهیم کردن مردم و کاهش تلفات، حائز اهمیت خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.