به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ اکبر بهنامجو در نشست اقتصاد مقاومتی استان اردبیل گفت: هر پروژه نیمه تمامی که در وضعیت موجود خریدار ندارد باید اجازه تغییر کاربری را به آنها داده و قیمت ها نیز به گونه ای باشد که سرمایه گذاران برای خرید آنها اشتیاق داشته باشند.

وی اظهارداشت: تمام ادارات و دستگاههای دارای پروژه نمیه تمام باید با استفاده از این فرصت بسیار مناسب تعداد آنها را احصاء کرده و براساس شیوه نامه مربوطه و قیمت گذاری به نحوی که متقاضیان توانایی خریداری را داشته باشند در سایت ذیربط اعلام کنند..

مدیر دفتر سرمایه گذاری استان اردبیل نیز در این نشست گفت: سامانه ویژه رسیدگی به شکایات سرمایه گذاران در این استان راه اندازی شده و تاکنون برای 340 نفر نام کاربری و رمز عبور صادر شده است.

قادر تقی زاده با بیان اینکه همه موارد لازم شامل فرصت های سرمایه گذاری ، طرح های اولویت دار ، میزان تسهیلات ، راهنمای مجوزها ، منطقه ، قوانین و آیین نامه ها به تعداد 162 فقره تهیه و در این سایت بارگذاری شده است، گفت : به تمام فرمانداران و مدیران ادارات استان اردبیل اعلام شده تا سرمایه گذاران شکایت خود را ازطریق این وب سامانه پیگیر شوند.

اکبر بهنام جو

وی همچنین سهمیه امسال استان اردبیل برای واگذاری پروژه های نیمه تمام را 30 فقره اعلام و یادآوری کرد : مدیران ادارات لیست پروژه های قابل واگذاری خودشان را آماده کرده و ارایه دهند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1028651
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.