به گزارش خبر آنلاین ماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، بعد از شنیدن دیدگاه‌های مسئولان رسانه در جلسه، ابراز امیدواری کرد و ضمن تأکید بر اهمیت تداوم این جلسات و اهمیت رسانه‌ها در عصر حاضر گفت: رسانه‌ها ابزار فرهنگ‌سازی هستند و توانایی قدرتمند سازی یک پیام رادارند.

 آیت‌الله حسینی همدانی  ضمن تأکید بر اهمیت رسانه در عصر حاضر و انجام برنامه‌ریزی برای مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن خاطرنشان ساخت: رسانه‌ها قدرت جریان سازی، مطالبه گری و فرهنگ‌سازی رادارند.

جمعی از مدیران مسئول خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های استان البرز با حضور در دفتر آیت‌الله حسینی همدانی با ایشان دیدار و گفتگو کرده و به بیان مسائل، انتقادات و ارائه پیشنهاد‌ها خود در حوزه رسانه پرداختند.

در این دیدار آیت‌الله حسینی همدانی ضمن گرامیداشت تقارن این جلسه با ایام اسارت خبرنگار واقعه کربلا، حضرت زینب کبرا (س) بیان داشت: رسانه‌ی رسای حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) باعث حفظ دین شد.

وی در ادامه افزود: رسانه‌ها قدرت جریان سازی، مطالبه گری و فرهنگ‌سازی رادارند اما متأسفانه نقش رسانه‌های استان در این خصوص کم‌رنگ هست.

امام‌جمعه کرج با اشاره به درخواست از مسئولین استان در خصوص ارائه گزارش عملکرد اقتصادی، تصریح کرد: اصحاب رسانه می‌توانند با برگزاری نشست‌های خبری این مطالبات را پیگیری کنند و موردبررسی قرار دهند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اعلام حمایت از رسانه‌های استان در خصوص پیگیری مطالبات مردم گفت: رسانه‌ها مطالبات به‌حق مردم را پیگیری کنند و در مقابل تهدیدات محکم بایستند.

وی ضمن تأکید بر اهمیت رسانه در عصر حاضر و انجام برنامه‌ریزی برای مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن خاطرنشان ساخت: رسانه‌ها توانایی قدرتمند سازی یک پیام رادارند و می‌توانند جریان ساز باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه قریب به ۹۰۰ هزار نفر از جمعیت استان حاشیه‌نشین هستند، عنوان کرد: رسانه ابزار قدرتمندی است که می‌توان به‌وسیله آن فرهنگ‌سازی کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این‌گونه نشست‌ها اظهار داشت: باید با ادامه و تداوم این جلسات مشکلات و آسیب‌های رسانه شناسایی و اقدامی برای مرتفع شدن آن انجام شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1028585
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.