به گزارش ایرنا، ابوطالب جلالی روز شنبه در آئین انعقاد تفاهمنامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای و بانک قرض الحسنه مهر اقتصاد در کرج افزود: اکنون مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با برخی کشورهای بزرگ صنعتی جهان مانند ژاپن و کره جنوبی همکاری آموزشی و تجهیزاتی دارد و تلاش ها بر ارتقای آموزش ها است.
وی بیان داشت: تجهیزات و ظرفیت های این مرکز می تواند فرصتی مناسب برای اشتغالزایی و کارآفرینی محسوب شود.
جلالی گفت: تلاش براین است که مرکز تربیت مربی محوریت آموزش های مهارتی کشور را عهده دار باشد ضمن آنکه بازآموزی برای المپیادها با هدف درک درست از مطالبات ، ظرفیت ها و موقعیت ها برای مربیان فنی و حرفه ای از اولویت های این مرکز است.
وی بیان داشت: همکاری و تعامل با مجامع شغلی، اصناف و صنایع کشور با اولویت استان البرز محور فعالیت های این مرکز است ضمن آنکه نگاه به همکاری های بین المللی در زمینه آموزش وجود دارد.
رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: امروز تعاملات موجب شده تا این مرکز جایگاه بین المللی خوبی را کسب کند.
وی یادآور شد: بخشی از تجهیزات آموزشی این مرکز توسط شرکت های ژاپنی و کره ای نوسازی و روزآمد شده است.
مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه حسن آباد کرج راه اندازی شد که پس از پیروزی انقلاب، توسعه یافت.
مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور دوره های تخصصی و بازآموزی خود را در مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای مستقر در کرج می گذرانند ضمن آنکه طی سال های گذشته شمار زیادی از مربیان فنی و حرفه ای کشورهای مختلف جهان از جمله عراق ، افغانستان و سایر کشورها دوره های تخصصی خود را در این مرکز سپری کردند.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.