فرمانده انتظامی البرز در مراسم صبحگاه مشترک، هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسبی در ارائه عملکرد و ارتباط با آحاد مردم دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان، صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته نیروی انتظامی، ضمن تبریک هفته ناجا، گفت: روز نیروی انتظامی با تصویب مقام معظم رهبری در مهر ماه با هدف ارائه عملکرد و دستاوردهای یک ساله ناجا برگزار می‌شود.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی از صبح دیروز با برگزاری پیاده روی خانواده های پرسنل نیرو همراه با آحاد مردم، آغاز شد و با دیدار نماینده ولی فقیه در البرز و شرکت در نماز جمعه، ادامه پیدا کرد.

سردار محمدیان با عنوان اینکه یکی از اهداف این هفته، ارتباط با آحاد مردم است، اضافه کرد: پلیس مقتدر، امین مردم بوده و شهروندان باید به این نیرو، اعتماد کامل داشته باشند. 

فرمانده انتظامی استان البرز، عملکرد ناجا را قابل توجه توصیف کرد و گفت که تمام تلاش و همت این نیرو در راستای حفظ آرامش و ثبات امنیت، انجام می شود.

گفتنی است این مراسم با حضور استاندار البرز، فرمانده سپاه استان، فرماندار ویژه شهرستان کرج، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی استان برگزار شد.

در پایان این مراسم از چند تن از فرماندهان مشغول به خدمت و بازنشسته استانی، تقدیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.