به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از استان اردبیل، سید حامد عاملی اظهار داشت: تمام تلاش و اهتمام ما بر این است که بتوانیم با عرصه خدمات رفاهی و جلب رضایت مردم در راستای حل مشکلات مردم آن طور که باید و شاید عمل کرده و از تخلفات جلوگیری به عمل آوریم.

وی از بازرسی 98 هزار و 898 مورد واحد صنفی در سطح استان اردبیل طی نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: تسهیل خدمات رفاهی متناسب با تفاضا و عرضه برای ما یک اولویت اساسی است که در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از نابسامی و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در راستای حل مشکلات اقدامات مناسبی انجام داده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: طبق برآورد به عمل آمده بیش از 2 هزار پرونده به ارزش 64 میلیارد و 531 میلیون ریال تشکیل یافته و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است تا هر چه سریع‌تر نسبت به رسیدگی و بررسی این پرونده‌ها اقدام و متخلفان به سزای عملشان برسند.

عاملی از بیش از 7 هزار بازرسی از بازار میوه و مرکبات خبر داد و بیان کرد: به همین منوال به تربیت بیش از سه هزار بازرسی از پودر شوینده، 17 هزار نهاده‌های دانی و در نهایت دو هزار و 836 پرونده تخلف تنظیم و برای رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

سید حامد عاملی

وی تصریح کرد: از هم‌استانی‌ها انتظار داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله احتکار، گرانفروشی و امثال این موارد موضوع را با سامانه ارتباطی 124 در میان بگذارند تا در کم‌ترین زمان ممکن به شکایات مردمی رسیدگی کرده و نسبت به رفع و رجوع آن اقدام کنیم که این مسئله در حال حاضر به عنوان یک مبنای اساسی در اولویت قرار گرفته است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1026337
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.