رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: در سالهای گذشته، دنیا ما را تحریم کرده بود اما از آن بحرانها، گذشتیم اما برای شرایط حال حاضر، تاکید دارم که در عرصه تولید، کمبود نداریم و با ثبات واقعی دلار، شرایط تغییر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جهانگیر شاهمرادی امروز -سه شنبه 10 مهرماه جاری - در پنجمین همایش اعطای گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مستقر در استان البرز، گفت: کسانی که در شرایط سخت امروز، جهاد می کنند در کنار مردم باقی می‌مانند و ما قدردان افرادی هستیم که با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور و عدم ثبات بازار به جهاد و خدمت می‌پردازند و با رعایت انصاف به دنبال بازگرداندن آرامش بازار، هستند.

وی به جهاد مالی اشاره کرد و افزود: شرایط سخت در طول تاریخ وجود داشته و در کشور تنها در طول 40 سال انقلاب با این شرایط مواجه نشده بلکه در زمان قبل انقلاب نیز این مشکلات و تورم اقتصادی، وجود داشت.

شاهمرادی اظهار داشت: برای باز کردن گره اقتصادی، زحمات اصناف و بازاریان حائز اهمیت است؛ کسانی که در بازار پرتلاطم امروز، وظیفه خدمت رسانی را به نحو احسن انجام می‌دهند و با آن حالی که تولیدات و خدمات خود را با نرخ بالا ارائه کنند، اما برای تنظیم بازار و کنترل قیمت، از گران فروشی خودداری می کنند.

شاهمرادی گفت: با توجه به شرایط اطلاع رسانی اخیر، مشخص و واضح است که افزایش قیمت ارز و دلار واقعی نبوده و با تغییر شرایط، خریداران به فروشنده تبدیل می شوند.

رئیس سازمان صمت البرز، اظهار داشت: در شرایط اخیر، بخشی از  ایجاد مشکلات اقتصادی، تهیه اقلام و مواد مصرفی، بیش از معمول در سبد خرید مردم بود و این موضوع باعث کم شدن کالای اساسی و بالا رفتن قیمت‌ها شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.