احمدرضا فیروزی روز شنبه در گفت گو با خبرنگارایرنا اظهار داشت: در این مسابقه دانشجویان و پژوهشگران می بایست در مدت زمان سه دقیقه خلاصه پایان نامه خود را به صورت مفید ارائه کنند.
وی ادامه داد: برنامه دفاع سه دقیقه‌ای، از مجموعه رقابت های جهانی است که شرکت‌کنندگان در این مسابقه، باید دستاوردهای پژوهشی خود را به صورت فشرده برای مخاطبان غیرمتخصص و ناآشنا بیان کنند.
فیروزی افزود: این مسابقات با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی، کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی، تبدیل ایده به محصول و ثروت و تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه گذاران برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: تمام دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن در همه رشته‌های مصوب که از ابتدای سال 1393 تا پایان شهریورماه 1397 از پایان نامه خود دفاع کرده اند می توانند در این مسابقه شرکت کنند.
وی ادامه داد: دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پیش از پایان مهر 97 به تصویب رسانده‌اند نیز می‌توانند در این رقابت حضور یابند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت ها می‌توانند تا 25 مهرماه جاری مدارک لازم را به دبیرخانه مسابقات مستقر در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی البرز ارسال نمایند.
فیروزی افزود: شرکت کنندگان برای حضور در این مسابقات، کافی است که گواهی مبنی بر دفاع از پایان‌نامه یا تصویب پروپوزال به همراه مشخصات فردی ارائه دهند تا از آنا برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل آید.
وی بادآور شد: مرحله مقدماتی مسابقات طی ماه‌های مهر و آبان سال جاری ، مرحله نیمه نهایی مسابقات تا 15 اسفندماه و مرحله نهایی نیز در نیمه اول اردیبهشت ماه 98 برگزار خواهد شد.
استان البرز حدود 120 هزار دانشجو دارد.
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.