به گزارش ایرنا، فراز کمالوند روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: امسال شروع بسیار خوبی داشتیم و تاکنون به میانگین 2امتیاز از هر بازی که صعود به لیگ برتر را تضمین می کند ، دست پیدا کرده ایم.
وی اضافه کرد: تمام تجربه 21ساله مربیگری خود را به کار بسته ام تا به لطف خدا و تلاش بازیکنان، تیم اکسین را به لیگ برتر برسانیم.
کمالوند با اشاره به اینکه لیگ دسته اول شرایط ویژه ای دارد، اظهار داشت: تیمی می تواند موفق شود که بتواند خودش را در نیم فصل دوم مسابقات و هفته های پایانی در بالای جدول حفظ کند و به همین دلیل است که حضور فعلی در صدر جدول برای ما اهمیت چندانی ندارد.
سرمربی تیم اکسین البرز که پیش از این تیم های شیرین فراز کرمانشاه، شهرداری تبریز و تراکتورسازی تبریز را به لیگ برتر رسانده ، ادامه داد: تیم های تراکتور سازی و شیرین فراز به ترتیب 11 و 13امتیاز در نیم فصل اول از تیم صدر جدول عقب افتادیم اما در نیم فصل دوم هم امتیازات عقب افتاده را جبران و با قدرت به مقام قهرمانی رسیدیم.
وی گفت: اکسین البرز از آغاز کار در صدر قرار گرفته که با جذب 18 بازیکن آینده بهتری دارد.
کمالوند در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر مذاکره برای هدایت تیم های صاحب نام لیگ برتری ، افزود: تمام تمرکز من روی تیم اکسین است و به هیچ وجه به تیم دیگری فکر نمی کنم، نسبت به مجموعه اکسین تعهد دارم و از شرایط باشگاه هم بسیار راضی هستم.
اکسین البرز که فصل جدید لیگ دسته یک کشور را با 3 برد متوالی آغاز کرده بود، در دیدار خود با نتیجه 2 بر صفر مقابل مس کرمان شکست خورد و با تساوی بدون گل نیز در خانه نود ارومیه متوقف شد، که با این تساوی 10 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.
در ادامه بازی های لیگ دسته یک کشور و در حساس ترین دیدار هفته ششم، اکسین البزر و آلومینیوم اراک 2 مدعی صدر جدولی روز شنبه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف خواهند رفت.
اکسین، تنها تیم استان البرز است که در لیگ دسته یک کشور حضور دارد، نگاه مسئولان جدید، فوتبال دوستان و مردم این استان به اکسین دوخته شده تا بدون کوچکترین حاشیه ای مسیر را طی کرده و راهی لیگ برتر که آرزوی دیرینه این خطه است برسند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.