محمد جواد کولیوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی بود و سران سلطه را برآن داشت تا برای مقابله با انقلاب هر روز توطئه طراحی کنند.
وی ادامه داد: امروز هجمه های استکباری علیه ایران اسلامی دایره گسترده ای را شامل می شود و دشمن با هدف انزوای جمهوری اسلامی ایران و مقابله با مردم این سرزمین به توطئه و اقدام نابخردانه دست می زند.
کولیوند گفت: انقلاب اسلامی ایران و تاثیرگذاری آن بر افکار ملت ها برای استکبار جهانی و حامیانش سنگین تمام شده زیرا نتیجه این انقلاب آزادی ، استقلال و حاکمیت دینی و اسلامی بود.
وی بیان داشت: امروز دشمن با جنگ اقتصادی، روانی ، رسانه ای به میدان مبارزه با مردم ایران آمده که باید با حفظ وحدت و انسجام ملی در مقابل آن ایستاد.
این نماینده مجلس گفت: ملت ایران در تاریخ کشورش، ستاره ای مانند هشت سال دفاع مقدس را دارد لذا در مقابل دشمنان می ایستد و توطئه ها را خنثی می کند.
حادثه تروریستی 31 شهریورماه در اهواز به شهادت 25 نفر و مجروحیت حدود 60 نفر انجامید که این حادثه موجب انزجار بیشتر مردم انقلابی ایران از تروریست های جنایتکار و حامیان استکباری آنان شد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.