به گزارش ایرنا، سردار علی فضلی عصر سه شنبه در آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و 40 شهید کارمند و دانشجو دانشگاه خوارزمی در کرج افزود: دشمن در تلاش است بین رهبری و مردم شکاف بیندازند زیرا تحمل پذیرش پیشرفت های نظام اسلامی را ندارد.
وی اضافه کرد: امروز با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد هستیم که چگونه جمهوری اسلامی توانسته هیمنه استکبار را در هم بشکند.
فضلی گفت: دشمن شروطی برای پذیرفتن برجام از جمله تضعیف توان دفاعی ایران تعیین می کند، این در حالی است که ارتش مقتدر ما مسلط به تجهیزات، امکانات و اشراف کامل اطلاعاتی است و می توان گفت که امروز شرایطی بهتر از 40 سال گذشته داریم.
وی اضافه کرد: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در زمین، آسمان و دریا به ویژه در قاموس تفکر بسیجی
بی نظیر است.
سردار فضلی خاطرنشان کرد: ترویست ها زیر چترحمایتی استکبار جهانی ناجوانمردانه جمعی از هموطنان ما را در اهواز به شهادت رساندند و دلیل آن این است جمهوری اسلامی امروز در اوج بالندگی و اقتدار قرار دارد.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه فتنه مربوط به امروز و دیروز نیست گفت :
مقابله با فتنه هایی که همیشه از سوی دشمنان با هدف تفرقه افکنی صورت می گرفت و می گیرد نیازمند این است که هوشیار باشیم چرا که دشمن همیشه در کمین است.
فضلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: در اوایل جنگ سلاحی نداشتیم، اما با همان تجهیزات کم، رزمندگان ما آنچنان با صلابت ایستادگی کردند که دشمنی که خیال می کرد در ظرف مدت کوتاهی می تواند به این خاک دست یابد برای همیشه آرزوی خود را به گور برد.
آئین های ویژه هفته دفاع مقدس توسط نهادهای نظامی و انتظامی و دستگاه های فرهنگی استان البرز با هدف آشنایی مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با دستاوردهای دفاع مقدس در حال انجام است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.