جانشین فرمانده انتظامی استان البرز ، گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان، سارقان مغازه موبایل فروشی دستگیر و به 242 فقره سرقت گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا، سردار سید جعفر حسینی در جمع خبرنگاران، گفت: به دنبال دریافت یک فقره پرونده سرقت مغازه از کلانتری 31 کوی کارمندان به پلیس آگاهی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت .

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران محرز شد که سارق یا سارقان از طریق دریچه کولر وارد مغازه شده و اقدام به سرقت 42 دستگاه گوشی تلفن همراه و 200 عدد لوازم جانبی تلفن کرده اند .

سردار حسینی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و بررسی شماره سریال گوشی های مسروقه تعدادی از افرادی که از گوشی های مورد نظر استفاده می کردند را شناسایی و جهت تحقیقات تکمیلی به این پلیس دعوت کردند .

این مقام انتظامی گفت: یکی از دارندگان گوشی سرقتی اظهار داشت که برای خرید گوشی تلفن همراه به موبایل فروشی مراجعه که در آن جا زنی حدودا 28 ساله را مشاهده می کند که قصد دارد تعداد زیادی کارتن حاوی گوشی تلفن همراه پلمپ شده را به قیمت پایین تر از بازار به فروش برساند بنابراین کالای مورد نیاز خود را از او خریداری و مبلغ آن را به حساب وی واریز می کند.

سردار حسینی گفت: طی استعلام از شماره حساب بانکی فروشنده گوشی های سرقتی، نامبرده شناسایی و در حسن آباد کرج دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های ماموران اعتراف کرد که با کمک همدستش از مغازه موبایل فروشی سرقت کرده و اموال مسروقه را به یک مالخر فروخته و مبلغ آن رابین خودشان تقسیم کرده اند.

سردار حسینی گفت: با تلاش ماموران، مالخر نیز دستگیر و به همراه 2 سارق دیگر پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شده و از آن جا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.