فرمانده انتظامی استان در پیامی به مناسبت بازگشایی مدارس، آغاز سال تحصیلی را به دانش آموزان، مدیران و مربیان مدارس استان البرز تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان طی پیامی، دانش آموزان را مورد خطاب قرار داد و اظهار داشت: شروع سال تحصیلی جدید و شکوفایی غنچه‌های بوستان معرفت را به همه مدیران، مربیان و دانش‌آموزان تبریک گفته و شما دانش اندوزان و گلهای خوش بوی گلستان ایران اسلامی را به پرورش استعدادهای خویش و رعایت نظم و مقررات و عطرآگینی در عالم شور و معرفت دعوت می کنم.

سردار محمدیان افزود : آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مغتنمی برای مروری کوتاه اما جامع بر اموری است که در ارتباط با مسائل مشترک بین حوزه های آموزش و پرورش و پلیس است، درهم تنیدگی و آمیختگی میان این دو حوزه چنان است که بسیاری از ابعاد آن تاکنون مورد غفلت قرار گرفته اند و علیرغم توان بالقوه و بالای تعامل، هنوز از تمام ظرفیت های موجود در حد انتظار استفاده نشده است.

وی در ادامه گفت : نیروی انتظامی در رویکرد جامعه محوری خویش فرصت های قابل توجهی را برای چنین تعاملاتی فراهم آورده و ظرفیت های بالایی را در این جهت سازمان داده است به گونه ای که شاخص ترین نهاد این رویکرد را مشارکت مردمی و آموزش همگانی و حرکت به سوی ایجاد و توسعه یک سیستم دفاعی - اجتماعی باید دانست و نهادهای آموزشی کشور، بستر و زیرساخت تحقق چنین آرمان بلندی می باشند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود : امسال سبزپوشان نیروی انتظامی استان البرز مفتخرند در کنار مدیران، معلمان، مربیان و همه دانش اندوزان در پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله همه جانبه با تهاجم فرهنگی و حفظ ارزش های والای اسلامیمان جان فشانی کنند.

سردار محمدیان تصریح کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته به منظور تامین آسایش فردی و عمومی ، ایجاد محیط امن و اطمینان بخش در جامعه و تامین امنیت لازم در مسیر تردد دانش آموزان و دانشجویان طرح ویژه بازگشایی مدارس با قوت و قدرت بیشتری به اجرا در آمده است .

این مقام انتظامی با بیان این که در این طرح با افراد مزاحم و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قانونی می شود به خانواده ها توصیه کرد: نسبت به رفت و آمد فرزندانشان نظارت بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد : با توجه به افزایش حجم بار ترافیکی و عبور و مرور در روز های اول سال تحصیلی از والدین انتظار می رود به منظور تسهیل در عبور و مرور دانش آموزان از پارک وسایل نقلیه خود در مقابل مدارس و مراکز آموزشی خوداری کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان، آغاز سال تحصیلی جدید را به تمام شیفتگان علم، معرفت و دانش تهنیت و شادباش گفت وتوفیقات روزافزون همه دانش پژوهان را از درگاه ایزدمنان خواستار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.