رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و آماده نبودن سرویس مدارس، شاهد افزایش 25 درصدی ترافیک در معابر این شهرستان هستیم.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حمدالله رحمتی پور به خبرنگاران گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، هنوز بسیاری از سرویس های مدارس ساماندهی نشده و این سبب گره ترافیکی در این کلانشهر شده است.

رحمتی پور گفت: اکنون با توجه به این شرایط ، والدین فرزندان خود را با خودروهای شخصی به مدرسه می‌برند که با فعالیت سرویس های مدارس کمک بسیاری برای کاهش ورود خودروهای شخصی خواهد شد.

وی افزود: خانواده ها به جای استفاده از خودروهای شخصی برای انتقال فرزندان خود به مدرسه از وسایل حمل نقل عمومی استفاده کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تسهیل درعبور و مرور نیروهای پلیس اعم از ستادی و صف با تمام امکانات برای تسهیل در عبورو مرور برای نظم بخشی به معابر شهری حضور دارند.

این مسئول گفت: علاوه بر حضور نیروهای پلیس، پلیس مدرسه نیز درتقاطع ها و روبروی مدارس در روان سازی ترافیک نقش آفرینی می کند.

سرهنگ رحمتی پور گفت: مسئولان سرویس مدارس باید ظرفیت های قانونی در خصوص تعداد سرنشینان را رعایت کنند و پلیس به محض مشاهده تحلف بدون اغماض با این موضوع برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.