به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ دوم ستاد عباسعلی اسدی روز شنبه در آئین رژه نیروهای مسلح که همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در کرج برگزار شد، افزود: امروز وحدت، همدلی و همبستگی نیروهای مسلح و مردم قهرمان ایران، اقتدار میهن اسلامی را در جهان به نمایش گذاشته است.
فرمانده لشکر 23 تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: امروز ارتش اسلام با ساخت تجهیزات انحصاری به مرحله ای رسیده که هیچ وابستگی به بیگانگان ندارد.
وی افزود: توان نظامی و رزمی بالای رزمندگان اسلام که با ساخت انواع سلاح ها مانند موشک همراه است
دشمنان را هراسناک کرده است.
اسدی گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به عنوان نیروی محوری با تغییر ساختار در تیپ های پیاده به واکنش سریع و تغییر در تعداد تیپ های تکاور امروز به مشت آهنین جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح تبدیل شده ویگان های واکنش سریع ارتش در کوتاه ترین زمان در هر نقطه ای از کشور حضور می یابند.
فرمانده لشکرعملیاتی 23 تکاور ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت حماسه های 8 سال دفاع مقدس افزود: رمز موفقیت رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس و مبارزه با تکفیری ها ، روحیه شهادت طلبی و ایثارگری متاثر از فرهنگ عاشورایی بوده است.
وی بیان داشت: روز31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات فراموش نشدنی رشادت، ایثارگری ها، جانبازی ها و ایستادگی رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس است.
امیر اسدی گفت: این رشادت ها برگ زرینی بر تارک تاریخ حماسه های ملت ایران است زیرا در جنگ نابرابر 8 ساله ، نه تنها طعم شکست به دشمنان چشانده شد بلکه تمامیت اراضی کشور از گزند دشمنان محفوظ ماند.
وی یادآور شد: پیش از دوران پیروزی انقلاب اسلامی طی قراردادهای ننگین کیلومترها از خاک کشورمان از دست رفت .
فرمانده لشکرعملیاتی 23 تکاور ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در جنگ تحمیلی 2 ابرقدرت شرق و غرب و 23 کشور از صدام حمایت کردند اما ملت ایران با تاسی از فرهنگ عاشورایی به دفاع از میهن و ارزش ها همت گماشت و پیروز میدان شد.
اسدی افزود: فلسفه قیام عاشورای حسینی احیا و زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی ، دفاع از مظلومان و محرومین بود و امروز دشمنی استکبار با ایران اسلامی برای از بین بردن این فرهنگ غنی است.
همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس ، یگان های نمونه از ارتش ، سپاه ، بسیج و نیروی انتظامی
در بلوار شهید سرباز گمنام کرج گوشه ای از توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند و رژه با شکوه برگزار کردند.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.