عباس زارع در این خصوص افزود :از آن جایی که کلیه مدارک شهردار منتخب مورد بررسی قرار گرفته و با رای اکثریت قاطع شورای اسلامی شهر، وی انتخاب شده است و از وزیر محترم کشور خواستاریم تا هر چه سریعتر نسبت به تسریع در صدور حکم شهردار کرج اقدام نماید تا کلانشهرکرج از بلا تکلیفی در بیاید .

وی در ادامه افزود : شرایط احراز از لحاظ سوابق اجرایی و مدارک تحصیلی و بقیه موارد لازم برای تصدی جایگاه ویژه شهرداری کرج کنترل شده است و برابر قانون شهرداری ها ، ماده 51 که می گوید : هرگاه یکی از کارمندان ادارات دولتی از طرف انجمن برای تصدی شهر داری انتخاب شود و خود او راضی باشد اداره متبوع کارمند مکلف است با انتقال او موافقت کند . رییس شورای شهرکرج هم چنین در ادامه صحبت های خود شهادت پاسدار علی اصغر الیاسی را به خانواده وی و مردم شهید پرور کرج تسلیت عرض نموده و گفت آرزوی توفیق و صبر برای خانواده این شهید بزرگوار مسالت داریم .

این مسوول در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به قرار گرفتن در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اظهارداشت : شهرداری کرج از تمام امکانات و قابلیت های خود برای پرشور کردن این ایام استفاده می کند و انشاالله این عزاداری ها مورد درگاه خداوند قرار بگیرد .

وی درپاسخ به این که برخی از معابرشهری به دلیل ایجاد موکب و هیات های مذهبی و داربست مسدود شده است، اظهارداشت : به طور یقین از سال آینده با برنامه ریزی های بهتر باید این بی انظباطی شهری را به سمتی سوق دهیم تا موجب مزاحمت برای شهروندان نشود و قطعا با همکاری پلیس و قوه قضاییه راهکاری برای حقوق شهروندی و همچنین ایجاد فضای مناسب برای عزاداران حسینی فراهم می آوریم .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1015224
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.