استاندار البرز با اشاره به تهدید آسیب های اجتماعی بسیار در استان، گفت: ۲ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ البرز، محقق شد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر در جامعه، اظهار داشت: بر این اساس جلسات مبارزه با مواد مخدر با حساسیت ویژه ای دنبال می شود.

وی ادامه داد: مصوبات هر نشست با اهتمام جدی مورد پیگیری قرار می گیرد چراکه البرز در حوزه آسیب‌های اجتماعی در معرض تهدیدهای فراوانی قرار دارد.

نجفی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با سازمان بهزیستی کشور و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، گفت: جلساتی در راستای تامین اعتبار ایجاد اردوگاه ماده ۱۶ استان برگزار شد.

وی افزود: اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ البرز، اقدامی موثر بود که محقق شد.

استاندار البرز اضافه کرد: گزارش ارائه شده از سازمان  بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی البرز، حاکی از روند خوب اقدامات این بخش ها است.

وی گفت: امسال  به‌رغم مشکلات اعتباری و اقتصادی در کشور، رشد ۵۰ درصدی اعتبارات این سازمان در البرز، بسیار حائز اهمیت است ولی چالشهای متعدد موجود، توجه بیشتری را میطلبد.

نجفی افزود: برخی فروشگاه‌ها نسبت به عرضه متادون اقدام کرده و معضلاتی را بوجود آورده اند که در این راستا گروهی متشکل از نماینده‌های دستگاه‌های مسئول موظف بر نظارت بر این امر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.