اکنون 2 هزار و 352 واحد تولیدی و صنعتی در 3 شهرک صنعتی اشتهارد، نظرآباد و کوثر استان البرز مستقر هستند.
به گزارش ایرنا، محمد امین بزازی پور فرشی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: استقرار واحدهای جدید تولیدی به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی البرز می انجامد ضمن آنکه بازگشت سرمایه ها برای سرمایه گذاران امکانپذیر است.
وی تاکید کرد که تولید محصولات با کیفیت صنعتی برای حضور در بازارهای داخلی و خارجی مورد توجه شرکت شهرک های صنعتی استان البرز است.
بزازی پور فرشی گفت: قرارداد تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی اشتهارد 2 با اعتباری بالغ بر حدود 4 میلیارد و 600 میلیون تومان با هدف حمایت هر چه بیشتر از سرمایه گذاران منعقد شده است.
وی ادامه داد: به منظور تسریع در اجرای طرح های صنعتی، افزایش اشتغال، صرفه جویی در
هرینه ها و با توجه به ظرفیت های موجود درشهرک های صنعتی، قرارداد اجرای فونداسیون کارگاهی شهرک صنعتی کوثرمنعقد و به امضا رسید.
بزازی پور فرشی گفت: شهرک های صنعتی نقش مهمی در ارایه خدمات مناسب به واحد های صنعتی و حمایت از سرمایه گذاران و فعالان صنعتی دارند که امیدواریم با استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد 2 شاهد جهش اشتغالزایی در استان البرز باشیم.
وی افزود: ارائه خدمات هر چه بیشتر به صنعتگران و جذب سرمایه گذاری از اهداف اجرای طرح های عمرانی در شهرک های صنعتی استان البرزبا هدف ایجاد هر چه بیشتر اشتغال و رونق صادرات استان است.
استان البرز در مجموع دارای 3 هزارو 500 واحد تولیدی و صنعتی فعال است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.