به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری عصر سه شنبه در سومین یادواره 270 شهید فرماندهی انتظامی استان البرز که در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، افزود: شهدا پیرو راه امام حسین(ع) بودند و مانیز باید پیرو این شهیدان باشیم.
وی ادامه داد: اگر اهدا ف شهدا را رصد و به وصایای آنها رجوع کنیم ، متوجه می شویم که شهدای دفاع مقدس ، شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مدافع حرم هدف شان از جهاد، قرب الهی بوده است.
اشتری گفت: در دوران دفاع مقدس تجهیزات لازم و امکانات دفاعی محدود داشتیم و دشمن با تمام توان علیه نظام اسلامی هجمه ای بزرگ شروع کرد و ما در مقابل دشمنان به خوبی دفاع کردیم.
وی ادامه داد: هیچ زمانی جمهوری اسلامی ایرانی قصد تعرض کشوری نداشته و ندارد، دشمن بعثی
جنگ را علیه کشور آغاز کرد لیکن فرماندهی امام راحل و وحدت نیروهای مسلح اعم از بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی موجب پیروزی ما در این جنگ شد.
اشتری گفت: در جنگ تحمیلی برترین مزیتی که رزمندگان اسلام داشتند و آنها را موفق کرد، توکل به خدا و جهاد برای رضای الهی بود.
وی ادامه داد: ایمان به خدا موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد و رزمندگان اسلام برای امنیت و آرامش مردم و سربلندی کشور اسلامی جنگیدند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز نیز کسانی که توکل شان به خدا و نیت شان برای امنیت کشور و آبادانی کشور باشد، موفق خواهند بود چرا که اگر روحیه جهادی و الهی را داشته باشیم حتما پیروز خواهیم شد.
سردار اشتری گفت: در طول 40 سال گذشته آنجایی که روحیه جهادی داشته ایم موفق عمل کرده ایم و
روحیه جهادی به این معنی است که با توسل به ائمه معصومین (ع ) و همت عالی و عقلانیت کارها پیش رفته است.
وی ادامه داد: دشمن چنان یاس و ناامیدی تزریق می کند که برخی شک می کنند که شاید به اهدافمان نرسیده باشیم، لیکن اینگونه نیست، امروز عملیات روانی و رسانه ای دشمن خیلی سنگین و ما را مورد حمله قرار می دهد اما ماهم قدرت دفاعی مان قوی شده و دفاع می کنیم.
اشتری گفت: در موضوعاتی مانند اقتصادی فشارهای زیادی داریم، باید همه مسئولان و مدیران همت کنند که برخی از مشکلات حل شود، اما همگان باید بدانند که راهی که رفتیم، راهی است که امام و رهبری برای ما ترسیم کرده و راه پیشرفت و آبادانی است، در این مسیر خیلی مشکلات داریم اما می توانیم آنها را پشت سر بگذاریم و تاکنون نیز توانسته ایم از سد این مشکلات عبور کنیم.
وی با اشاره به مشکلات دهه 60 اظهار داشت: همانگونه که در آن دهه توانستیم تمام فشارها را تحمل و از سر بگذرانیم، باز هم موفق خواهیم شد، اگر تعدادی بر بستر نارضایتی ها سوار می شوند دلیل بر این نیست که حقانیت جمهوری اسلامی و مردم زیر سئوال برود.
فرمانده ناجا تاکید کرد که مردم انقلابی ایران با اقتدار و صلابت مانند همیشه راه شهدا را ادامه می دهند.
اشتری با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی بی نظیر است ، خاطر نشان کرد: با وجود تو طئه های استکبار و در راس آنها آمریکا و اسرائیل غاصب در منطقه ، کشور ما دارای امنیت بی نظیری است.
.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اغتشاشات مرداد ماه امسال اشاره کرد و بیان داشت: تمام این فضا سازی و فراخوان ها در مرداد ماه که انجام شد، تصور ضد انقلاب و گروه های معاند این بود که میلیون ها نفر به خیابان ها کشیده می شوند اما به جز شماری اندک ، مردم دشمنان را ناکام گذاشتند.
اشتری افزود: مردم مشکل دارند اما از اصل انقلاب دست بر نمی دارند، در کشورهایی مانند سوریه اعتراضات به اسم آزادی شروع شد اما اکنون مردم این کشورها امنیت ندارند.
وی گفت: آنهایی که اعتراض می کنند آزادی نیست، بدانند که در پناه شهدا است که امنیت و آزادی داریم و اگر شهدا نبودند آن موقع می فهمیدیم که آزادی یعنی چی، باید به سوریه می رفتند تا ببیند با شعار آزادی چه بلایی سر مردم آورده اند.
فرمانده انتظامی استان البرز نیز در این مراسم گفت که در خط ولایت و امامت بودن آرمان شهدای والا مقام انقلاب اسلامی بوده است.
عباسعلی محمدیان افزود: ترویج ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان از ارزش هایی است که امروز همه نسبت به آن وظیفه دارند و باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند.
وی اضافه کرد: یاد شهدا همواره موجب نشاط و تحرک بیشتر در بین همگان شده و نباید فراموش کرد که شهدای ما برای چه جان های عزیز خود را فدا کرده اند و یاد آنها همیشه باید در اذهان باقی بماند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.