مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌ البرز از امدادرسانی به 618 نفر حادثه دیده و 214 مورد حادثه از اول تیرماه تا 20 شهریورماه در البرز خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر چرخساز در ارتباط با حوادث استانی از آغاز طرح تابستانه تا صبح امروز، اظهار کرد: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات استان از اول تیرماه تا ساعت 8 امروز، 20شهریور، 214 مورد حادثه ثبت شده است که 730 نیروی عملیاتی در قالب 247 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز به 618 نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: از این تعداد حادثه دیده 512 نفر جاده ای، 59 نفر خدمات حضوری، 7 نفر دریایی و ساحلی، 29 نفر کوهستان، شهری 10 نفر و صنعتی کارگاهی 1 نفر است.  

چرخساز نسبت به رهاسازی مصدومین در این بازه زمانی به 201 مورد عملیات رهاسازی اشاره کرد و گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از گذراندن دوره‌های تخصصی هر لحظه این آمادگی را دارند که در سریع‌ترین زمان بر بالین مصدومین برسند.

وی از فعالیت 6 پایگاه امدادی ثابت در محورهای مواصلاتی و سطح شهر البرز  تصریح کرد: روزانه 59 امدادگر و نجاتگر در پایگاه های امداد و نجات هلال احمر  به مردم  امداد رسانی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: 1 فروند هلیکوپتر  نیز به صورت کامل فعال است تا در صورت بروز حوادث احتمالی از این ظرفیت برای امداد و نجات استفاده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت :پایگاه های امداد و نجات بین شهری هلال احمر 24 ساعته آماده  خدمات رسانی به شهروندان است تا درصورت نیاز هموطنان عزیز به خدمات امداد و نجات به یاری آنها بشتابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.