مدیر منطقه 9 شهرداری کرج گفت: عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت خیابان های این محدوده در راستای اجرای طرح استقبال از مهر انجام گرفت.

به گزارش ایلنا، عباس حق محمدلو با تشریح این خبر، اظهار کرد: به منظور ارتقاء کیفی و بهسازی معابر و پیاده راه ها عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت در خیابان های اصلی و فرعی محلات منطقه در حال اجراست.

وی افزود: ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، پیاده روسازی، مرمت پل های فلزی، هم سطح‌سازی دریچه‌ها و غیره از دیگر اقدامات معاونت فتی و عمرانی منطقه در تابستان به شمار می رود.

مدیر شهرداری منطقه 9 کرج با اشاره به لکه گیری معابر محلات این منطقه، تصریح کرد: روند اجرای فعالیت‌های فنی و عمرانی تا پایان تابستان سال جاری ادامه دارد.

حق محمدلو با اشاره به اجرای طرح مرمت چاله ها و رفع نواقص آسفالت در سطح معابر گفت: بر اساس بازدیدهای میدانی انجام شده و درخواست شهروندان در راستای رفع مشکلات و اصلاح شیب اَنهار همچنین جلوگیری از بروز آبگرفتکی، این مهم نیز در دستور برنامه های معاونت فنی و عمرانی این منطقه قرار گرفته است. 

مدیر شهرداری منطقه 9 کرج در پایان با تشریح اقدامات انجام گرفته پیروی اجرای طرح استقبال از مهر گفت: عملیات مرمت ولکه گیری آسفالت در محلات دولت آباد، بلوار علامه جعفری ، بلوار سردارانن شهید، بلوار نبوت، طالقانی جنوبی جمعا به میزان 1340 مترمربع با تناژ 5/136 تن در این طرح به مرحله اجرا در آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.