مراد مالمیر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کتاب های مقطع ابتدایی در این استان به مدیرانی که ثبت سفارش کتب درسی دانش اموزان را تکمیل کرده اند، تحویل داده می شود.
وی اظهارداشت : مدیران مدارسی که تا کنون موفق به تکمیل ثبت سفارش کلیه دانش آموزان خود نشده اند ، در اسرع وقت نسبت به ثبت سفارش کتب الباقی دانش آموزان اقدام کنند.
وی یادآورشد: درغیر این صورت کتب بقیه دانش آموزان نیز تا تکمیل سفارش تحویل نمی شود و عواقب آن متوجه مدیر آموزشگاه است.
وی تصریح کرد: مدیران مدارس با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام کنند.
وی اضافه کرد: دانش‌آموزان و اولیای آنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com نسبت به ثبت سفارش فردی اقدام کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: کتاب های درسی پایه‌های هفتم، هشتم و نهم در دوره اول متوسطه و پایه‌های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه در شاخه نظری استان از امروز در حال توزیع است.
مالمیر خاطرنشان شد: کتاب های درسی دوره اول و دوم متوسطه شاخه نظری توسط دانش آموزان در مراکز فروش کتب درسی ثبت نام شده که از امروز در این مراکز قابل عرضه است.
مالمیر افزود: کتاب‌های درسی پایه دوازدهم شاخه نظری در رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی نیز در دهه سوم شهریور از طریق کتاب فروشی‌های مجاز توزیع می‌شود.
وی گفت: دانش‌آموزان و خانواده‌ها در صورت مشاهده تخلف در فروش و توزیع کتاب های درسی از سوی کتاب فروشی‌ها یا مدارس، می‌توانند مراتب را از طریق شماره تماس‌های موجود در بخش پشتیبانی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اعلام کنند.
وی اظهارداشت: کتاب های شاخه کاردانش و فنی حرفه ای به ترتیب و با برنامه ریزی در روزهای آینده به مدارس ارسال می گردد تا در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد که 250 هزار نفر آن در مدارس ابتدایی تحصیل می کنند.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.