سرهنگ رضا گودرزی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به زودی برای تسهیل درامر خدمات دهی 3 دستگاه ناوگان موتوری پلیس راه البرز افزوده می شود.
وی بیان کرد که یکی از مشکلات بسیاری مسافران جاده کرج - چالوس نداشتن شناخت از موقعیت جاده است که در این زمینه باید اطلاع رسانی بیشتر انجام شود.
گودرزی گفت: انتظار می رود در کمترین زمان ممکن یک خط از آزاد راه تهران - شمال باز شود درغیراین صورت ترافیک سنگین جاده کرج - چالوس مشکلات مضاعفی برای رانندگان به وجود می آورد.
وی پیشنهاد کرد که می توان یک خط جایگزین برای عبورخودرو هایی اضطراری و افراد بومی به صورت پل هوایی ایجاد تا برخی ازمشکلات خدمات رسانی جاده کرج - چالوس مرتفع شود.
رئیس پلیس راه البرز دربخش دیگری ازسخنان خود به آمار 5 ماه گذشته تصادفات در راه های استان البرز اشاره کرد و گفت: دراین مدت تصادف منجر به فوت در البرز 24 درصد افزایش یافته است.
گودرزی گفت: بیشترین رقم کشته شدگان حوادث رانندگی در ماه های فروردین و اردیبهشت بوده که درماه های بعد کاهش یافته است.
وی افزود: دراین مدت نیز گواهینامه 54 راننده به دلیل 30 نمره منفی ضبط و به مدت سه ماه از رانندگی محروم شدند.
وی خاطرنشان کرد که در این مدت از 10 هزار 194 راننده سنجش الکل به عمل آمد که نتیجه 83 نفر مثبت بود.
وی تاکید کرد: چنانچه رانندگان قصد سفر به استان های شمالی کشور ازجاده کرج - چالوس را دارند درصورت ترافیک سنگین می توانند ازمحورهای جایگزین استفاده کنند.
وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
فرمانده پلیس راه استان البرز اطلاع رسانی به موقع رسانه ها در خصوص وضعیت ترافیکی و جاده های استان البرز را از دیگر اقداماتی دانست که در کاهش تصادفات و آمار تلفات جاده ای تاثیر گذار بوده است.
وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.