ابوالفضل فلاح روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه این حجم سرمایه گذاری برای 6 طرح است اظهار داشت: از سال 72 تا 93، حدود 100 میلیون دلار سرمایه گذاری مصوبی بوده که در استان البرز انجام شده است.
وی اضافه کرد: همچنین از سال 1393 تاکنون حدود 636 میلیون دلار برای 28 طرح سرمایه گذاری در این استان انجام شده است.
فلاح ادامه داد: امضای تفاهم نامه با بخش خصوصی و برخی دستگاه های اجرایی از جمله اتاق بازرگانی، شهرک دارویی برکت ، شرکت شهرکهای صنعتی، فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام از جمله اقدامات انجام شده توسط مرکز خدمات سرمایه گذاری البرز با هدف بهبود سرمایه گذاری و تسهیل این روند بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال 97، به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت:
صادرات کالاهای تولید شده و حمایت از تولیدکنندگان داخلی از جمله اقداماتی است که در سال جاری با هدف حمایت از کالای تولید داخل صورت می گیرد.
فلاح به سیاست های تشویقی برای صادرات محصولات غیر نفتی و بخش کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت:
صد درصد درآمد حاصل از صادرات خدمات و کالاهای غیرنفتی و محصولات بخش کشاورزی و 20 درصد درآمد حاصل از صادرات مواد خام مشمول مالیات با نرخ صفر می شود.
وی ادامه داد: به همین منظور و در جهت مرتفع شدن مشکل انجمن صنفی میوه و تره بار استان البرز در پرداخت مالیات مستقیم ، شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت اقتصاد در استان البرز و در راس آن اداره کل امور مالیاتی، مساعدت های لازم را در بحث بخشودگی جرائم مالیاتی با فعالان حوزه میوه و تره بار انجام می دهد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.