جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان طالقان به ریاست فرماندار طالقان و با حضور شهردار، رئیس اداره بهزیستی و سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جواد صادقلو، فرماندار طالقان در جلسه کمیته مناسب سازی این شهرستان با بیان ضرورت و اهمیت مناسب سازی فضای شهری برای تردد معلولین و سالمندان گفت: با توجه به آمار معلولین شهرستان و سالمندان باید نگاه جدی تری نسبت به بحث مناسب سازی فضای شهری داشته باشیم.

صادقلو با عنوان تساوی حق تردد برای همه شهروندان، تأکید کرد: همه آحاد جامعه باید قادر باشند راحت و بدون خطر در محیط پیرامون خود و اماکن عمومی و معابر شهری تردد کنند و از کلیه حقوق اجتماعی خود برخوردار شوند.

فرماندار طالقان در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از جمله اصول مهم و اساسی در مناسب سازی فضای شهری فرهنگ سازی این مقوله است که بایستی مورد توجه مسئولین امر قرار گیرد.

رئیس اداره بهزیستی و دبیر این جلسه نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش کوتاهی، بیان کرد: فضای شهری و اماکن عمومی جزیی از مشارکت اجتماعی معلولین است و مناسب سازی فضاهای عمومی نقش مهمی در آسایش، توانمندسازی و بهره گیری معلولان از تمامی امکانات شهری، ایفا می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.