مدیرکل‌ اداره آموزش‌وپرورش استان البرز گفت: آماده‌سازی دانش‌آموزان البرزی به منظور امدادرسانی در مواقع بحران آغاز شده و در این راستا 90 مدرسه استان دوره‌های دادرسی را برگزار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، خسرو ساکی در جمع جوانان هلال احمر، گفت: خوشبختانه جمعیت هلال‌احمر استان البرز با انرژی بالا و توان غیرقابل وصف در حوزه‌های مختلف از جمله آموزشی بسیار درخشان ظاهر شده است.

وی با بیان اینکه ما مسلمانان وارث فرهنگی هستیم که آموزه‌های بسیاری در راستای کمک به هم نوع خود داریم، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر همواره در راستای کمک به هم نوعان خود تلاش می‌کند و این قشر هستند که در حد توان خود درد و رنج مردم را التیام می‌بخشند.

مدیرکل‌ آموزش‌وپرورش استان البرز استان البرز، جمعیت هلال احمر را سنبل انسان دوستی دانست و افزود: افراد فعال در این حوزه در شرایط سخت و بحرانی حاضر هستند و همواره در حال تلاش برای کمک به نیازمندان هستند.

ساکی تصریح کرد: دانش‌آموزان البرزی نیز آماده امدادرسانی به هم نوعان خود هستند و در این رابطه اردوهای شرایط سخت را پشت سرگذاشته‌اند.

وی ادامه داد: این دوره‌های آموزشی تحت عنوان "دادرس" در 90 مدرسه استان البرز تشکیل شده است که در راستای آموزش و ایجاد آمادگی میان نسل نوجوان و جوان اقدام می‌کند و دانش‌آموزان آماده خواهند شد تا در مواقع بحرانی نیز به کمک هم نوعان خود بپردازند.

مدیرکل‌ آموزش‌وپرورش استان البرز در ادامه از موفقیت دانش آموزان البرزی در مسابقات دادرس کشور خبر داد و اظهار کرد: هر سال مسابقاتی در سطح استان و کشور در میان دادرسان برگزار می‌شود که البرز موفق شد برای ششمین بار متوالی در بخش دختران و پسران دادرس مقام نخست کشوری را کسب کند.

ساکی با اشاره به اینکه دانش آموزان البرزی در حوزه‌های مختلفی موفق به کسب مقام برتر شده‌اند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان دختر در مسابقات دادرس کشوری موفق به کسب چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز شوند همچنین دو مدال طلا، سه نقره و دو برنز نیز حاصل فعالیت پسران دادرس استان البرز است.

وی در پایان بیان کرد: افتخارات دانش‌آموزان البرزی در آغاز ایام تابستان در حوزه‌های فرهنگ، هنر و ورزشی بوده است؛ البته در آزمون کنکور سراسری نیز نام البرزی‌ها درخشان بود و موفق به کسب مقامات برتر کشور شده‌ایم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.