به گزارش ایرنا، علی رستمی فتح اللهی روز شنبه در نشست با خبرنگاران اعلام کرد : این تسهیلات تا پایان سال جاری در اختیار تولید کنندگان و کارآفرینان قرار می گیرد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع اشتغالزایی جوانان و عبور از مشکلات اقتصادی کنونی کشور گفت: در این برهه حساس بانک های عامل از جمله بانک تجارت وارد عرصه حمایتی و پشتیبانی از بخش صنعت و تولید شده و در ابعاد مختلف آماده خدمات رسانی هستند.
مدیرشعب بانک تجارت استان البرز یادآور شد که امروز اقتصاد جامعه به هم تنیده بوده و می بایست تمام
اجزاء سیستم اقتصادی به یکدیگر کمک کنند تا کشور از بحران بگذرد.
وی بیان داشت: مردم، دولت و موسسات مالی و غیره باید برای پویایی و شکوفایی اقتصادی کشور دست به دست هم بدهند و بخش تولید را مورد حمایت قرار دهند.
رستمی فتح اللهی گفت: به همین منظور بانک تجارت تمام ظرفیت های خود برای حمایت و پشتیبانی از دولت و بخش تولید به میدان آورده است .
مدیر شعب بانک تجارت البرز اظهار داشت : باید منابع مالی در اختیار کسانی قرار گیرد که دلسوزانه برای توسعه اقتصادی، تولید و اشتغال گام برمی دارند.
وی ادامه داد: اکنون در استان البرز بانک تجارت با داشتن 35 شعبه و 11 باجه تمام ظرفیت های مالی و امکاناتی خود را برای کمک به رشد و توسعه اقتصادی استان به کار گرفته است.
وی تاکید کرد که حمایت از کالای ایرانی مهم ترین مقوله ای است که بانک تجارت به تحقق این امر همت گماشته است.
رستمی فتح اللهی گفت: در استان البرز بیشتر بانک ها استفاده از خدمات الکترونیکی مناسبی برخوردار نیستند لیکن این روند رو به رشد است.
** راه اندازی شعبه نابینان در کرج
مدیر شعب بانک تجارت استان البرز با بیان اینکه خدمات رسانی به قشرهای محروم جامعه می بایست در تمام زمینه ها لحاظ شود، اظهار داشت: این بانک برای نخستین بار در استان البرز شعبه نابینایان در کرج راه اندازی کرده است.
رستمی فتح اللهی گفت: شعبه نابینایان بانک تجارت در خیابان شهید بهشتی به نام شعبه فروغی راه اندازی شده و بدون کمک به همراه با فرم های مخصوص برای نابینایان ارائه خدمات می شود.
وی بیان داشت: سال گذشته در مجموع 5 هزار و 582 فقره تسهیلات به مبلغ 657 میلیارد ریال به متقاضیان در استان البرز پرداخت شد.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 154 میلیارد ریال در قالب 175 فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
رستمی فتح اللهی گفت: سال گذشته بیش از 80 درصد معرفی شدگان تسهیلات خود اشتغالی استان البرز، وام خود را دریافت کردند.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.