علی علی اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با موضوع «امیر غدیر» و «ماه ولایت» است که مسابقه امیرغدیرفردا پنجشنبه برگزار می شود.
وی اظهار داشت: کتب این 2 مسابقه به تعداد 2 هزار نسخه در امامزادگان شاخص استان روزعید غدیر توزیع می شود و نسخه الکترونیکی و اندروید آنها بر روی سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بارگذاری شده است.
وی با اشاره به اینکه مسابقه امیر غدیر ویژه افراد بالای 12 سال است، گفت: انتهای این کتاب 14 سوال مطرح شده که جواب آن به صورت گزینه ای بوده که در انتها یک عدد 14 رقمی به دست می آید.
وی گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه تا 15 آبان ماه سال جاری مهلت دارند این عدد 14 رقمی را به شماره 30001966 پیامک کنند.
علی اکبری با بیان اینکه اسامی برندگان مسابقه امیرغدیر روز 18 آبان ماه بر روی سایت اداره کل اعلام می شود، افزود: به برندگان این مسابقه به قید قرعه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، سفر به مشهد مقدس، قلم هوشمند قرآنی و جوایز فرهنگی اهدا می شود.
وی در خصوص مسابقه «ماه ولایت» اظهار داشت: مضمون کتاب این مسابقه در خصوص آشنایی با ایام غدیریه و 15 روز شاد آسمانی است و بخش مسابقه آن شامل 12 سوال 4 گزینه ای است که شرکت کنندگان در این مسابقه جواب 12 رقمی را به شماره 30004135 تا تاریخ 15 شهریور ماه ارسال کنند.
رئیس روابط عمومی واطلاع رسانی اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه قرعه کشی این مسابقه روز 17 شهریور ماه برگزار می شود، گفت: جوایز این مسابقه شامل 14 سفر کربلای معلی، 110 سفر مشهد مقدس و 110 کارت هدیه به نام امیرالمومنین (ع) است.
وی اضافه کرد: این مسابقه با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و ستاد احیای ایام امامت و ولایت (غدیریه) و موسسه حضرت خدیجه (س) برگزار می شود.
طرح جشن غدیر در 35 امامزاده استان البرز در شب عید غدیر و روز عید غدیر با اجرای بیش از 50 برنامه برگزار می شود.
استان البرز دارای 100 بقعه متبرکه و امامزاده است.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.