در پی مصاحبه رییس انجمن واردکنندگان خودرو با جماران و پاسخ وزارت بهداشت در خصوص اینکه خودروهای وارداتی آمبولانس بوده اند، مهدی دادفر رییس این انجمن توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش جماران، مشروح توضیحات رییس انجمن واردکنندگان خودرو به شرح زیر است: 

 

مدیر مسوول پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران

 با سلام و احترام

 ضمن تقدیر و تشکر از سیاست شفاف سازی اطلاعات، توسط بانک مرکزی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و در پیروی از  دستور رییس جمهور منتخب، پیرو اطلاعات رسمی اعلامی از سوی بانک مرکزی که به عنوان مرجعی مستند مبنای علمی تحلیل‌ انجمن واردکنندگان می باشد، وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی ۱۸.۵ میلیون یورو برای واردات خودرو با کد تعرفه ۸۷۰۳۳۲۱۹ به شرح کد تعرفه خودرو بنزینی با حجم موتور ۱۵۰۱ تا ۲۰۰۰ سی سی دریافت نموده است(https://www.cbi.ir/page/17986.aspx).

    لذا اثبات حقانیت این اطلاعات که مورد تقاضای آن وزارتخانه محترم از انجمن واردکنندگان خودرو بوده است بایستی از بانک مرکزی به عنوان مرجع رسمی انتشار این اطلاعات صورت پذیرد.

    خاطر نشان می نماید بر اساس لیست به روز رسانی شده در سایت بانک مرکزی و پس از اعلام تحلیل انجمن واردکنندگان خودرو، واژه (به منظور تهیه آمبولانس) اکنون با رنگ قرمز به جدول اضافه گردیده است که به نظر می­رسد در راستای شفاف سازی درخواست آن وزارتخانه محترم صورت پذیرفته است.

    فرصت را جهت تشکر از پاسخ فوری و شفاف وزارت بهداشت مغتنم شمرده و ارایه پاسخ سریع ‌که نشان از اعتقاد واقعی به شفافیت و پاسخگویی در خصوص نقاط ابهام را دارد ستودنی دانسته و همانگونه که در متن مصاحبه انجام شده نیز مورد اشاره قرار گرفته است ابهام زدایی از موضوع بر عهده ثبت کننده اطلاعات و تطبیق دقیق کد شناسه با محصول بر اساس شرح کالا بوده است.

   لذا بدینوسیله خواهشمند است نسبت به انعکاس مقتضی این جوابیه اقدام لازم را معمول فرمایند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.