​محمدباقر نوبخت گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور در میان سازمان‌ها و نهادهای مختلف، با توجه به شرایط حساسی که بر کشور حاکم است، مسوولیت ممتاز و شاخصی دارد و ما باید بتوانیم در این مقطع تاریخی، نقش و مأموریت‌مان را ایفا کنیم.

به گزارش جماران؛ دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، طی سخنانی در جمع معاونان، مدیران و کارکنان این سازمان و سازمان‌های تابعه و نیز سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها که از طریق ویدئوکنفرانس، شنونده این جلسه بودند، با بیان این مطلب افزود: با توجه به محدودیت منابع امسال باید بتوانیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی و تدبیر کنیم که منابع و مصارف کشور با هم تناسب داشته باشند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، وی اظهار داشت: من از مجموعه همکارانم در این سازمان و سازمان‌های تابعه و نیز سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان ها قدردانی می‌کنم که با تلاش و اهتمام دلسوزانه‌ای که انجام دادند، خود را در برابر تمام مسایل و مشکلات کشور مسئول می‌دانند و به شایستگی، مأموریت‌های محول را ایفا می‌کنند که باعث مباهات است.

دکتر نوبخت در ادامه اظهارات خود با اشاره به تحریم‌های شدیدی که از سوی دشمنان ملت ایران وضع شده، گفت: بی‌تردید و به یاری خداوند متعال و با اتحادی که بین مردم و مسئولان هست، این روند گذار را با موفقیت طی خواهیم کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه اظهارات خود با اشاره به ضرورت انجام اصلاحات ساختاری بودجه اظهار داشت: دغدغه ما این است که چگونه برنامه‌ریزی کنیم که میزان اتکا به منابع نفتی به صفر برسد و این امر امکان‌پذیر نخواهد بود مگر آن که سند مالی قوی و همه‌جانبه‌ای تنظیم کنیم.

گزارش مذکور حاکی است که در ادامه این مراسم که با هدف تشریح راهبردهای سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۳۹۸ برگزار شده بود، معاونان و نمایندگان معاونت‌های این سازمان، گزارشی کوتاه از برنامه‌های در دست انجام خود برای سال جاری ارایه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.