به گزارش ایرنا به نقل از اعلام روز دوشنبه ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، پنج داور خارجی و دو داور ایرانی، فیلم‌های بلند سینمایی و کوتاه داستانی بخش بین الملل این جشنواره را ارزیابی می کنند.
«بیتریکس سارتونی» از سوئد، «باکیر بلبل» از ترکیه، «پیتر ون ریجن» از هلند، «ماری تاراسکون» از فرانسه، «تورون اسپنبرگ اسلتان» از سوئد، «امیر اسفندیاری» و «فریال بهزاد» از ایران، اعضای هیات داوری فیلم‌های بلند سینمایی و کوتاه داستانی بخش بین الملل جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را تشکیل می دهند.
همچنین چهار داور خارجی و دو داور ایرانی، فیلم های کوتاه و بلند پویانمایی بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را داوری می کنند.
«آلنا سیشوا» مدیر برنامه و منتقد، «جیلز لموناد» تهیه کننده و کارگردان هنری،
«فستیماژ» از فرانسه، «جولیا اوکر» کارگردان طراح و نویسنده انیمیشن آلمانی، «جان لیدز کتوان» از گرجستان، «امید خوش نظر» و «علی نوری اسکویی» از ایران، هنرمندانی هستند که فیلم های کوتاه و بلند پویانمایی بخش بین الملل این جشنواره را ارزیابی می کنند.
سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از هشتم تا 14 شهریور 1397 برابر با 30 آگوست تا پنجم سپتامبر 2018 در دو بخش ملی و بین‌المللی در اصفهان برگزار می‌شود.
6027/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.