به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اصفهان روز دوشنبه اعلام کرد: این طرح های صنعتی زمینه اشتغال 339 نفر را فراهم می کند.
بهره برداری از 2 شرکت پروفیل فولاد خلیج فارس و سیمین سپهر سپاهان و آغاز عملیات اجرایی کارخانه نساجی عتیق جام جهانیان توسط معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت و آغاز عملیات اجرایی شرکت توان خودروی جی توسط مقام عالی وزارت صنعت از برنامه های اقتصادی استان در هفته دولت است.
شرکت پروفیل فولاد خلیج فارس با سرمایه گذاری 178 میلیارد ریالی بخش خصوصی و با ظرفیت 40 هزار تُن تولید، زمینه اشتغال 10 نفر را ایجاد کرده است.
شرکت سیمین سپهر سپاهان نیز با ظرفیت سه هزار تُن در سال و با سرمایه گذاری 67 میلیارد ریالی بخش خصوصی، زمینه اشتغال 85 نفر را فراهم کرده است.
تولیدات این شرکت انواع سُس و گلاب، عرقیات گیاهی، بسته بندی انواع روغن ها و چربی های گیاهی و حیوانی و بسته بندی انواع سرکه است.
شرکت نساجی عتیق جام جهانیان با سرمایه گذاری 86 میلیارد ریالی بخش خصوصی و با تولید سالیانه چهار هزار تُن انواع پارچه با عملیات رنگرزی، چاپ، تکمیل پارچه حلقوی و پارچه گردباف، زمینه اشتغال 30 نفر را فراهم می کند.
شرکت توان خودرو جی در منطقه بُرخوار نیز با هدف تولید کامیونت ایجاد و با بهره برداری از این شرکت، سالیانه پنج هزار دستگاه کامیونت تولید و روانه بازار خواهد شد.
این شرکت با سرمایه گذاری 788 میلیارد ریالی بخش خصوصی، زمینه اشتغال 214 نفر را فراهم می کند.
استان اصفهان دارای 9 هزار و 268 واحد صنعتی و تولیدی با اشتغال 265 هزار نفر است که حدود 11 درصد واحدهای صنعتی و 10 درصد کارگران کشور را در خود جای داده است.
دوم تا هشتم شهریور به نام 'هفته دولت' نامگذاری شده است.
6027د//3011
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.