به گزارش ایرنا، نعمت الله اکبری روز یکشنبه در جشنواره شهید رجایی که به مناسبت هفته دولت در اصفهان برگزار شد، افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد جشنواره شهید رجایی همزمان با روز کارمند و هفته دولت در اصفهان برگزار شود زیرا این هفته مزین به نام ٢ شهید بزرگوار می باشد و هفته ای است که باید قدردان همه زحمتکشان در استان و شهر اصفهان باشیم.
دبیر جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان بیان کرد: خدمتگذاری توفیقی است که خدا به ما داده است البته که مردم ما شایسته بیشترین خدمتگذاری ها هستند.
وی با بیان اینکه اساس جشنواره شهید رجایی اینگونه است که یک گام دقیق و سالم در جهت خدمت به مردم برداریم، ادامه داد: آنچه امروز در این جشنواره شاهد هستیم عملکرد یکسال گذشته دستگاه های اجرایی است.
اکبری اظهار داشت: امسال برای اولین بار در کشور استان اصفهان جشنواره ارزیابی عملکرد را به دستگاه های اجرایی شهرستان ها تعمیم داد، همچنین از دستگاه های اجرایی برتر ٧ شهرستان استان تجلیل می شود.

** ١٠٨ هزار معلول تحت پوشش سازمان بهریستی استان اصفهان هستند
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در ادامه برگزاری این جشنواره بیان کرد: یک هزار و 200 پرسنل در سازمان بهزیستی فعالیت دارند که ٦٥ درصد آنها را زنان و ٢٥ درصد را مدیران ارشد زن در سازمان بهزیستی تشکیل می دهند که ٥٠ درصد از مدیریت در این اداره کل به زنان اختصاص دارد.
مرضیه فرشاد گفت: بیش از ١٠٨ هزار معلول در معلولیت های مختلف زیر پوشش سازمان بهزیستی استان اصفهان هستند.
وی بااشاره به اینکه استان اصفهان کمترین معلولیت بینایی را در بین معلولیت ها دارد، ادامه داد: در رده بندی معلولیت بینایی، استان اصفهان در رده آخر قرار دارد زیرا بصورت مرتب آزمایش تنبلی چشم توسط مراکز صورت می گیرد.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان افزود: سال گذشته برای مددجویان زلزله زده کرمانشاه ١٢٠ کانتینر و ١٢ تریلر وسایل موردنیاز توسط سازمان بهزیستی استان اصفهان ارسال شد.
فرشاد بیان کرد: ٥ هزار اشتغال ثبت شده در پورتال سازمان بهزیستی استان صورت گرفته است و ٢ هزار نفر از تسهیلات سازمان و همچنین از محل سایر منابع یک هزار و 500 نفر از تسهیلات سازمانی استفاده کردند.
به گفته مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان ٦٧١ مسکن ویژه خانواده های دو معلول در شهر و روستا ساخته شده است.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان مقام دوم کشور در چند قلوزایی دارد، اضافه کرد: در حال حاضر چهار پنج قلو و ١٤ چهار قلو در استان اصفهان داریم.
فرشاد در پایان گفت: مستند سازی مناسب باعث شد برای چهارمین بار سازمان بهزیستی استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر شناخته شود.
٠٤٧٧/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.