به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح ها شامل گاز رسانی به روستای نابر و منطقه سعدآباد، راه اندازی بخش نخست یک واحد تولیدی گلاب و عرقیات گیاهی و بهره برداری از ساختمان اداره گاز شهر نیاسر بود.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ویژه کاشان در این زمینه گفت: برای اجرای طرح گاز رسانی به روستای نابر با طول 24 کیلومتر خط انتقال، 25 میلیارد ریال از محل اعتبارهای شرکت گاز استان اصفهان هزینه شد و 45 خانوار آن از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
مسعود خاندایی افزود: برای ساخت، تجهیز و راه اندازی ایستگاه تقلیل فشار گاز منطقه سعدآباد از توابع بخش بزرک نیز 20 میلیارد ریال هزینه شده که با ظرفیت پنج هزار مترمکعب، فشار گاز را از 250 پوند به 60 پوند تبدیل می کند.
وی بیان کرد: بنای اداره گاز شهر نیاسر هم با زیربنای 850 مترمربع در زمینی به مساحت 825 مترمربع ساخته شد که اعتبار افزون بر هشت میلیارد و 500 میلیون ریالی آن را شرکت گاز استان اصفهان تامین کرد.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار کاشان اضافه کرد: بخش نخست واحد تولید کننده گلاب و عرقیات گیاهی در منطقه سعدآباد از توابع برزک نیز با ظرفیت تولید 20 تن محصول در ماه و ظرفیت اشتغال 15 نفر با سرمایه گذاری 15 میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده است.
او در ادامه گفت: به رغم رویارویی دولت تدبیر و امید با تنگناهای مالی و اعتباری، به برکت خون شهدا خللی در اجرای طرح های عمرانی و زیرساخت های روستایی به وجود نیامد و خدمات همچنان به مردم ارائه می شود.
خاندایی همچنین به آمادگی فرمانداری کاشان و بخشداری های این شهرستان برای واگذاری تسهیلات در حوزه اشتغال به افراد جویای کار اشاره کرد.
روستای نابر از توابع بخش برزک در فاصله 38 کیلومتری و منطقه سعدآباد در فاصله حدود 40 کیلومتری کاشان قرار دارد.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.