ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روز شنبه اعلام کرد: 20 فیلم بخش مسابقه سینمای ایران و 30 فیلم کوتاه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، در ایام برگزاری این رویداد بطور همزمان دوبله می شوند.
این صداپیشگان در قالب چهار گروه چهار نفره از تهران و اصفهان به دوبله همزمان آثار بخش های رقابتی این جشنواره می پردازند.
گروه اول به سرپرستی 'پرویز ربیعی' متشکل از 'مریم رادپور' و 'نسیم رضاخانی'، گروه دوم به سرپرستی 'افشین زی نوری' متشکل از 'فریبا رمضان پور' و 'شیلا آژیر'، گروه سوم متشکل از 'رضا آفتابی' متشکل از 'مهوش افشاری' و 'نازنین یاری'، آثار جشنواره را صداپیشگی می کنند.
همچنین گروه چهارم از میان صداپیشگان اصفهان به سرپرستی 'علی اعتمادی' متشکل از 'نسیم سلیمی نبی' و 'نگار معین' دوبله برخی از فیلم های کوتاه حاضر در جشنواره را برعهده دارند که این بخش زیرنظر 'ابوالقاسم صفریزدی' انجام می شود.
به گزارش ایرنا، سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد از هشتم تا چهاردهم شهریور 97 در شهر اصفهان برگزار می شود.
قرار است هشت فیلم پویانمایی از هشت کشور در بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با یکدیگر رقابت کنند.
پردیس‌های سینمایی چهارباغ، ساحل و 'سیتی سنتر' اصفهان، به نمایش فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اختصاص داده شده است.
در این جشنواره قرار است مقام هایی از سازمان بین المللی یونیسف(صندوق کودکان سازمان ملل متحد) و رایزن های فرهنگی کشورهای مختلف نیز حضور داشته باشند.
/6027/6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.