به گزارش ایرنا، در این گردهمایی، راهکارهای تقویت همکاری درون بخشی بویژه در عرصه های فرهنگی و اطلاع رسانی با حضور مدیران سازمان های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
این نشست با حضور حجت الاسلام 'محمدعلی انصاری' مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، 'محمد سلطانمرادی' رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی، 'غلامعلی زاهدی' مدیر حج و زیارت، 'امیر هلاکویی' رییس نهاد کتابخانه های عمومی، 'احسان مشکلانی'سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و 'سعید حسینی' قائم مقام اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این نشست بر ضرورت توجه به حوزه فرهنگ به عنوان یکی از زیرساخت های مهم در توسعه عمومی کشور اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی همه توجهات معطوف به حوزه اقتصاد شده و حوزه فرهنگ مورد غفلت قرار گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمین 'محمدعلی انصاری' افزود: حوزه فرهنگ، گستره ای وسیع و نقشی تاثیرگذار در همه حوزه ها از جمله اقتصاد، سیاست و اجتماع دارد.
وی اضافه کرد: بیش از 18 دستگاه مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: گردهمایی دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد، گامی مهم در راستای ایجاد هماهنگی بین بخش های فرهنگی است و می تواند به عنوان الگو مورد توجه قرار گیرد.
وی، از برگزاری نمایشگاه کتاب و جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان استان در پاییز امسال به عنوان دو رویداد مهم فرهنگی یاد کرد و افزود: برگزاری هرچه بهتر این رویدادها نیازمند همکاری همه دستگاه ها مرتبط و رسانه هاست.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان نیز در این نشست بر اهمیت پیوست های رسانه ای در برنامه ها و رویدادهای خبری تاکید کرد و افزود: خیلی از مشکلات جامعه ناشی از غفلت از پیوست های رسانه ای است.
محمد سلطانمرادی افزود: پیوست رسانه ای به معنای بهره وری از شرایط برای اطلاع رسانی درست و هوشمندانه است و خبرگزاری جمهوری اسلامی آماده همکاری و هم افزایی درون بخشی در زمینه های رسانه ای و خبری است.
6027/6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.