امیر للـه گانی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری سومین نشست مجامع تخصصی کانون های فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در اصفهان افزود: با توسعه فعالیت های فرهنگی می توان تنوع و تکثر کانون های فرهنگی در دانشگاه های علوم پزشکی را افزایش داد.
وی که با خبرنگار ایرنا گفتگو می کرد با اشاره به فعالیت های انجام شده در چهار سال گذشته افزود: توسعه کانون های فرهنگی باعث جذب تعداد بیشتری از دانشجویان با نگاه های مختلف به فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها می شود.
مدیرکل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: بالغ بر 700 کانون فرهنگی در حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در زمینه مسائل فرهنگی، اجتماعی و مذهبی فعالیت می کنند.
وی افزود: کانون های فرهنگی بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس می شود و افراد علاقه مند به یک موضوع خاص در حوزه مسائل فرهنگی می توانند درخواست خود را به شورای فرهنگی ارائه کنند.
للـه گانی گفت: پس از صدور مجوز تاسیس کانون در شورای فرهنگی دانشگاه، انتخابات برگزار می شود و یک نفر با رای دانشجویان به عنوان دبیر کانون و تعدادی هم به عنوان اعضای شورای مرکزی کانون انتخاب می شوند.
وی با بیان اینکه سومین گردهمایی دبیران کانون های فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از روز گذشته تا سی ام مرداد ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود افزود: برنامه های متنوعی در این گردهمایی برای کانون های فرهنگی پیش بینی شده است.
مدیرکل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در بخش اول این نشست تعدادی از استارت آپ های حوزه فرهنگی برنامه های خود را برای تجاری سازی و درآمد زایی فعالیت های فرهنگی ارائه کردند.
وی افزود: این برنامه با هدف آشنایی اعضای کانون ها با افرادی که در زمینه مسائل فرهنگی در کشور، کارآفرینی و فعالیت تجاری انجام دادند انجام شد تا افق روشنی را پیش روی کانون های فرهنگی ایجاد کنیم.
سومین نشست مجامع تخصصی کانونهای فرهنگی دانشگاههای علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حال برگزاری است.
این نشست با حضور 600 نفر از دبیران کانون های فرهنگی و کارشناسان فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی روزهای 28 و 29 مرداد ماه برگزار می شود.
برنامه های گردشگری و اصفهان گردی ویژه مهمانان هم در حاشیه این نشست اجرا شد.
ت 7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.