علی اکبر کمالی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال برای تکمیل این واحدهای آموزشی با 500 کلاس درس هزینه شده است.
وی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از هزینه های مورد نیاز ساخت و تکمیل این طرح های عمرانی از سوی خیران مدرسه ساز استان اصفهان تامین شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان همچنین با اشاره به اینکه حدود 40 درصد فضاهای آموزشی استان تخریبی است گفت: امسال تلاش این اداره کل و همچنین نوسازی مدارس استان در کنار کمک و مشارکت خیران ، رسیدگی و بازسازی مدارس تخریبی و طرح های نیمه کاره است.
او همچنین به تمهیدات لازم برای تامین نیروی انسانی در مدارس استان با توجه به استقرار پایه 12 اشاره کرد و گفت: کمبود حدود 14 هزار نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید با بکار گیری نیروهای بازنشسته، خرید خدمت و برون سپاری تا حدودی جبران خواهد شد.
کمالی با اشاره به فعال بودن واحد نظارت و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هیچ نقطه مبهمی در زمینه ثبت نام دانش آموزان وجود ندارد و تیم های نظارتی و برنامه های بازدید در نظر گرفته شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر ممنوعیت اخذ هرگونه وجه در موعد ثبت نام مدارس دولتی گفت : در صورت دریافت گزارش در این زمینه، با افراد متخلف برخورد خواهد شد اما دریافت وجه در قبال بیمه و کتاب ممنوع نیست.
حدود 871 دانش آموز در سال تحصیلی آتی در پنج هزار مدرسه استان اصفهان به کلاس های درس می روند.
6994 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.