به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان افزود: هدف دشمن از جدایی حکومت و روحانیت، تکرار رخدادی مانند کودتای 28 مرداد است.
وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها همواره خیانتکار بوده اند، خاطرنشان کرد: پیشنهاد آمریکا برای مذاکره با ایران موضوع جدیدی نیست و درسالهای گذشته همواره وجود داشته، اما باید بدانیم اگر آنها قدرت داشتند بجای پیشنهاد مذاکره، با ایران می جنگیدند.
حجت الاسلام والمسلمین میردامادی با اشاره به بصیرت و تدبیر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: اگر پشت سر رهبری حرکت کنیم هیچکس از جمله آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند و این حقیقتی است در 40 گذشته به اثبات رسیده است.
او همچنین با اشاره به اخراج مهاجران از آمریکا و جدا کردن کودکان از والدینشان، خاطرنشان کرد: هیچ کشوری در طول تاریخ به درندگی آمریکای کنونی نبوده است.
امام جمعه موقت اصفهان درباره وضعیت اخیر اقتصادی بویژه نوسات ارز و سکه گفت: اگرچه تحریمها بر وضعیت فعلی اقتصادی اثر گذاشته اما عامل این نوسانات، درونی و مربوط به عملکردها است.
امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: تعیین قیمت ارز و سکه از دست دولت خارج شده و به دست عده ای افتاده که قصد سو استفاده داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین میردامادی در ادامه گفت: متاسفانه ما مردم نیز بد امتحان دادیم، زیرا اجناس را به بهانه نبود قیمت مشخص عرضه نکردیم و شرایط اقتصادی فعلی را بهانه ای برای سو استفاده و کسب سود بیشتر قرار دادیم.
ت / 6020 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.