به گزارش ایرنا، ' امیر قلعه نویی ' عصر پنجشنبه پیش از دیدار تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان در نشست خبری افزود: نگاه خوب مسئولان تیم های سپاهان و ذوب آهن و توجه به مسائل فرهنگی و تماشاگران نشاندهنده این موضوع است.
وی با بیان اینکه امیدوارم فردا از هر دو تیم بازی خوبی را شاهد باشیم و همه از آن لذت ببرند گفت: نمازی سرمربی سپاهان از مربیان خوب کشور است و قبل از اینکه به ایران بیاید با او در ارتباط بودم، امیدوارم ذوب آهن هم در لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: افتخار می کنم از اینکه از تیم ذوب آهن به سپاهان آمدم، من به مجموعه تیم سپاهان و هوداران این تیم علاقه مندم و پیش از این نیز روزهای خوبی را با سپاهان سپری کرده بودم.
وی با بیان اینکه در دیدار فردا هجومی بازی خواهیم کرد اظهارداشت: در دیدار قبلی نیز لیاقت بردن را داشتیم اما این اتفاق نیفتاد ولی در بازی فردا مقابل ذوب آهن برای پیروزی می جنگیم.
وی اظهارداشت: نقاط قوت و ضعف تیم ذوب آهن اصفهان را شناسایی کردیم، اگر خط هافبک ذوب آهن را کنترل کنیم و از نقاط آسیب پذیر این تیم درست استفاده کنیم می توانیم موفق شویم.
قلعه نویی گفت: در هر تیمی می روم دوست دارم فوتبال هجومی را از تیمم به نمایش بگذارم و آمارهای گل های زده من این موضوع را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه اینکه در دیدار فردا مصدوم و محرومی نداریم به رسول نویدکیا بازیکن سپاهان اشاره کرد و افزود: این بازیکن در فوتبال به حقش نرسید و فکر کنم دو ماه زمان نیاز دارد تا این بازیکن به آمادگی لازم دست یابد و بتواند به تیم ما کمک کند.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر جمعه شب در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.
8114/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.