تنها نماینده اصفهان در لیگ دسته یک فوتسال ساحلی برای نزدیک شدن به سهمیه حضور در لیگ برتر امروز باید از سد دریانوردان بوشهر عبور کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، اولین بازی از نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتسال ساحلی کشور امروز با بازی دو تیم صنعت فرش حداد و دریانوردان بوشهر در زمین ساحلی ناژوان برگزار می شود.

 برترین گلزن تیم فرش حدادی که به دلیل سه اخطاره بودن در این دیدار حضور ندارد به ایلنا گفت: ما با 9 امتیاز در رده سوم قرار داریم و اگر بتوانیم از سد دریانوردان بگذریم، رتبه دوم جدول را از آن خود خواهیم کرد.

 عباس مالکی ادامه داد: با شکست دریانوردان می توانیم به رتبه دوم لیگ برتر صعود کنیم و به هدف خود برای کسب مجوز حضور در لیگ برتر فوتسا ساحلی نزدیک تر شویم.

وی یادآور شد: ما تنها نماینده اصفهان در لیگ دسته یک فوتسال ساحلی هستیم و با 9 امتیاز در رتبه سوم قرار داریم. بندرعباس با 12 امتیاز رتبه اول و تیم موج سواران چالوس با 11 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند.

این بازیکن تیم فوتسال فرش حدادی خاطرنشان کرد: به دلیل داشتن سه اخطار نمی توانم در بازی امروز حضور داشته باشم و امیدوارم هم تیمی هایم از امتیاز میزبانی برای شکست تیم حریف بهره ببرند.

وی یادآور شد: مسعود یاراحمدی و میلاد بان از آبادان در کادر فنی تیم ما قرار دارند و یک هفته است برای این بازی برنامه ریزی لازم را انجام داده اند.

هفتمین هفته لیگ دسته یک فوتسال کشور از ساعت و سی دقیقه در زمین ساحلی ناژوان اصفهان با دیدار دو تیم فرش حدادی اصفهان و دریانوردان بوشهر برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.