استاندار اصفهان گفت: محتکرین باید در شرایط جنگ اقتصادی در صف مردم قرار گیرند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در جریان بازدید از کشفیات عملیات مرصاد (مبارزه با کالای قاچاق و مواد مخدر) نیروی انتظامی اظهار داشت: بعضا معدودی از افراد به دلیل شرایط موجود در بازار اقدام به احتکار و نگهدای کالا در انبار می‌کنند.

وی افزود: به شرکت هایی که کالا وارد کرده اند و یا در داخل خریداری کردند و در انبارها نگهداری می‌کنند تذکر داده می شود و در این راستا سیستم‌های اداری و تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی نظارت لازم را خواهند داشت.

مهرعلیزاده با بیان اینکه این نظارت در جهت احقاق حق مردم خواهد بود، افزود: آنچه متعلق به مردم است باید در زمان قانونی خود و با قیمت مناسب در اختیار آن ها قرار گیرد و با موارد غیر قانونی برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: محتکرین باید در این شرایط جنگ اقتصادی به حمایت از تحمیل کنندگان جنگ و دشمن نروند و در صف مردم قرار گیرند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مبارزه با کالای قاچاق از ورودی‌های اصلی صورت می‌گیرد، افزود: تلاش خواهیم کرد که این مبارزه از مبدا صورت گیرد تا امنیت شغلی قشر وسیع اصناف به خطر نیفتد و هنر ما باید این باشد تا محل هایی که کالای قاچاق به شکل عمده وارد و در انبارها نگهدای می‌شود را شناسایی کنیم و به همین دلیل از دو مسیر تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی این مسائل دنبال می شود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.