به گزارش ایرنا، ' قدرت الله نوروزی ' سه شنبه شب در جشن روز خبرنگار که به همت انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان برگزار شد، افزود: خبرنگار فردی است که با قلم سروکار دارد و خداوند به این قلم و آنچه خبرنگار می نویسد، سوگند یاد کرده است.
وی با بیان اینکه خبرنگاران باید با صداقت، مطالب را نقل کنند افزود: خبرنگاران نباید در راستای ایجاد امید در جامعه، ذره ای دریغ کنند.
شهردار اصفهان، کار خبرنگاران را بسیار حساس و مهم دانست و بیان کرد: خبرنگاران باید به عنوان افتخار آفرینان عرصه صلح در جامعه حضور پیدا کنند و با در نظرگرفتن انصاف و بیان درست حقایق و پرهیز از تخریب با نقد و انتقاد از رفتارها و گفته ها در راه اصلاح امور جامعه گام بردارند.
نوروزی خاطرنشان کرد: همه ما مسئولان باید این حقیقت را درک کنیم که خبرنگاری مهم است زیرا خبرنگار زبان گویا و بُرنده ای است که می تواند صلح را در جامعه برقرار کند.
شهرداری اصفهان به مناسبت روز خبرنگار به 20 نفر از خبرنگاران به همراه یکی از اعضای خانواده خود سفر به مشهد مقدس را اهدا کرد.
انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان تشکل غیر دولتی است که شماری از روزنامه نگاران ، خبرنگاران ، نویسندگان ، فعالان عرصه کتاب و نشر، عکاسان و دست اندرکاران فرهنگی در آن عضویت دارند.
0477 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.