علی بختیار عصر روز دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان گلپایگان افزود: شرط توسعه یافتگی در کشورها حضور آزادانه رسانه ها به عنوان مطالبه گر افکار عمومی جامعه است و در کشور ما نیز این موضوع با فراز و نشیب هایی توام بوده است.
وی با تاکید بر این که مسئولان نیز باید قدرت نقد پذیری خود را بالا ببرند و انتظار نداشته باشند که رسانه ها از آنان فقط تعریف و تمجید کنند گفت: رسانه ها نیز باید از تخریب پرهیز کنند چون تخریب اثر مثبتی ندارد.
بختیار با اشاره به اینکه خبرنگاران از جهت معیشت، حقوق، بیمه و دیگر نیازها دارای مشکلاتی هستند افزود: در این مورد بارها با تذکراتی در مجلس و برگزاری جلسات پیگیری شده است.
نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره نمایندگی علاوه بر وظایف نمایندگی پیگیر فعالیت های اثر بخش و تکمیل طرحهای نیمه تمام در شهرستان های گلپایگان و خوانسار هستم که تعدادی از این طرحها در بخش های مختلف به بهره برداری رسیده است و تعدادی نیز تا حدود یکسال و نیم آینده به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه حدود 20 خبرنگار، مدیر مسئول و پیشکسوت مطبوعاتی در این شهرستان فعال هستند افزود: چهار نشریه شامل 2 هفته نامه، یک ماهنامه، یک فصلنامه و یک پایگاه خبری نیز در این خطه فعالیت خبری دارند.
سعید ضابطی افزود: به مناسبت روز خبرنگار نیز تلاش شد برنامه هایی در سطح بضاعت در راستای تجلیل از خبرنگاران شهرستان گلپایگان با حضور مسئولان انجام شود.
در این مراسم که در دفتر نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، از خبرنگاران و اصحاب این شهرستان با لوح سپاس تجلیل شد.
17مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
شهرستان گلپایگان با90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.