به گزارش ایرنا سرهنگ محمد حسین بابا کلانی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران افزود: همچنین در این مدت 130 میلیارد ریال کالای قاچاق در گلوگاه رامشه شهرستان شهرضا کشف شد.
وی طرح تشدید مبارزه با سرقت را از عوامل کاهش این جرم در شهرضا دانست و گفت: نتایج این طرح در مقایسه با سال قبل علاوه بر دستگیری سارقان حرفه ای، به کاهش 14 درصدی موتورسیکلت دزدی ، 9 درصدی دستبرد به منازل و سه درصدی سایر دزدی ها در این شهرستان منجر شده است.
وی با اشاره به عملکرد مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ، افزود: امسال بیش از 26 هزار تماس با این مرکز برقرارشده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 35درصدی را نشان می دهد.
سرهنگ بابا کلانی تصریح کرد: با توجه به تلاش ماموران انتظامی و مشارکت و همیاری شهروندان در چهار ماه نخست امسال شاهد کاهش 66 درصدی تلفات در خصوص تصادفات فوتی در سطح شهر هستیم.
وی افزود: با تلاش معاونت اجتماعی و کارشناسان آموزش همگانی پلیس شهرضا 80 جلسه آموزشی همگانی با موضوعات متعدد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مساجد، مدارس، ادارات و سازمان های شهرستان شهرضا برگزار شد.
سرهنگ باباکلانی گفت: همه اقشار جامعه در تامین امنیت مردم سهیم بوده ولی نقش خبرنگاران به مراتب عمیق تر و تاثیر گذارتر است.
فرمانده انتظامی شهرضا با اشاره به سهم و نقش خبرنگاران در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: تقدیم بیش از 300 شهید، جانباز و آزاده در دوران جنگ تحمیلی نشانگر حضور موثر خبرنگاران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است.
فرمانده انتظامی شهرضا در پایان این مراسم از خبرنگاران این شهرستان قدردانی کرد.
شهرستان شهرضا با جمعیتی حدود160هزار نفر در 70 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
پ/7144/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.