به گزارش ایرنا، روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان روز دوشنبه با صدور اطلاعیه ای افزود: در پی درج خبری مبنی بر افزایش چند برابری (هزینه) قبوض تلفن های ثابت در اصفهان در برخی رسانه های مجازی به اطلاع می رساند رویه صدور صورتحساب مشترکان بر اساس دوره های قبل بوده و تاکنون گزارش یا شکایتی درباره ادعای مذکور به مراجع مربوطه واصل نشده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: اداره بازرسی و شکایات مخابرات منطقه اصفهان به عنوان مرجع رسیدگی به شکایت های مشترکان درباره خدمات مخابراتی با شماره تلفن 2021 آماده پاسخگویی است.
روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان به ایرنا اعلام کرد که تعرفه های تلفن ثابت افزایش قیمت نداشته است و برخی ادعاها در این زمینه صحت ندارد.
' داوود زارعیان ' معاون شرکت مخابرات ایران نیز پیش از این درباره اعتراض مشترکان درباره هزینه‌ های قبض‌ های تلفن ثابت اعلام کرده بود: بخش اعظمی از اعتراضات مربوط به هزینه سرویس‌ های هوشمند است زیرا برخی کاربران بدون اطلاع از هزینه‌ های مربوط به آن از سرویس ‌هایی همچون مسابقات و نوارهای ضبط شده استفاده می‌کنند؛ حتی در بعضی موارد کودکان بدون اطلاع والدین خود از این سرویس‌ ها استفاده می‌ کنند.
بر اساس آخرین اطلاعات موجود، هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی ۴۵ ریال، هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت بین استانی ۳۳۰ ریال و هر دقیقه مکالمه ثابت به همراه معادل ۶۲۵ ریال در قبوض محاسبه می‌شوند.
استان اصفهان دارای سه میلیون و ۷۶ هزار شماره تلفن ثابت منصوبه است که از این تعداد حدود دو میلیون و 500 هزار شماره تلفن ثابت مشغول به کار هستند.
ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان اصفهان ۴۸ درصد و در کشور 38 درصد است.
3011/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.