به گزارش ایرنا، مهرالله رخشانی مهر روز شنبه در حاشیه افتتاح چند طرح آموزشی در آران و بیدگل به خبرنگاران بیان کرد: هفت هزار کلاس درس مهرماه و پنج هزار کلاس نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی تعداد طرح های آماده بهره برداری در مهرماه را یک هزار و 600 سالن ورزشی و مدرسه عنوان کرد و افزود: برای تکمیل و بهره برداری این طرح ها نزدیک به 10 هزار میلیارد ریال تخصیص یافته است.
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اضافه کرد: برای تکمیل پنج هزار کلاس درس باقی مانده نیز سه هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تلاش ها برای تخصیص این اعتبار تا پایان سال می باشد.
او همچنین از تخصیص 100 درصدی ردیف بودجه خیرین خبر داد و گفت: نیکوکاران در سال های گذشته نقش پررنگی در تکمیل طرح های آموزش و پرورش داشتند و امسال نیز 50 درصد مدرسه های تحویلی خیرساز است.
رخشانی مهر پیش تر با اشاره به 107 هزار باب مدرسه در کشور، از وجود 987 کلاس درس خشتی و گلی و برگزاری نزدیک به یک هزار و 700 کلاس درس در کانکس ها خبر داده بود.
به گزارش ایرنا، وی برای شرکت در آئین بهره برداری از هفت طرح آموزشی، ورزشی و اداری آموزش و پرورش آران و بیدگل با اعتبار 120 میلیارد ریال به این شهرستان سفر کرده است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.