به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر اصفهان که درمصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد افزود: فکر نکنیم دشمنان آنقدر هم که خودشان می گویند قدرت دارند بلکه آن ها آن قدر ضعیف هستند که یک ماه است نتوانسته اند آتش جنگل های یکی از ایالت های خود را هم خاموش کنند.
وی بیان کرد: اشتباه در کار همه ممکن است رخ دهد و دولت هم در مباحثی مانند بازار ارز و طلا اشتباهاتی کرد اما اکنون با ارائه بسته ها و راهکارهایی وضعیت بهتر شده است و قیمت ها کمی پایین آمده که نشان دهنده این نکته است که همه این گرانی ها هم بخاطر تحریم ها نیست.
امام جمعه اصفهان با اشاره به تدابیر جدید ارزی افزود: قیمت ها کمتر هم خواهد شد و این روش ارائه شده خوب است ولی نیازمند راهکارهای تکمیلی نیز هستیم که این راهکارها را بعد خواهیم گفت.
وی خطاب به دولتمردان ایران افزود: این گرانی ها به زودی پایین نمی آید پس حواستان به مستضعفان و قشر ضعیف جامعه باشد، به کشاورزان کمک کنید و کاری نکنیم که بهانه دست دشمن دهیم و در نهایت افرادی که دلسوز کشور و ملت هستند برای حل مشکلات درست فکر کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان همچنین از مردم خواست اگر از احتکارهایی در گوشه و کنار استان مطلع شدند اطلاع دهند زیرا این گونه احتکارها موجب به هم ریختگی در بازار و ایجاد وحشت در بین مردم جامعه می شود.
وی همچنین با اشاره به اول ذیحجه سالروز پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: جوانان جامعه در شرایط اقتصادی و اجتماعی امروز از این دو بزرگوار الگو بگیرند و زندگی هایی ساده و آسان را آغاز کنند.
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: دختران و پسران جهیزیه ها و مراسم تشریفاتی و مهریه های سنگین نگیرند و دیرهنگام ازدواج نکنند تا انحراف و فساد در جامعه رخ ندهد.
وی همچنین با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه به رهبری سید حسن نصرالله نیز گفت: خوشبختانه در این جنگ 33 روزه حزب الله توانست منطقه ای که صهیونیست ها به تصرف خود درآورده بودند بلکه کمی بیشتر را پس بگیرند.
پ/7135/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.